کد خبر : 1513918 | 09 فروردين 1397 ساعت 17:37 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقازمانی: تنها مشکل ما، مدیران نفت هستند

بازیکن نفت تهران از عملکرد مدیران این تیم در پرداختی های این باشگاه انتقاد کرد.

آقازمانی: تنها مشکل ما، مدیران نفت هستند

به گزارش "ورزش سه"، سامان آقازمانی در جمع خبرنگاران بعد از دیدار با استقلال تهران گفت: ابتدا سال نو را به همه تبریک می گویم. یک گل در نیمه اول زدیم و برنده نیمه اول بودیم. شرایط ما را در نظر بگیرید که قرار بود بعد از تعطیلات باشگاه درصدی از قراردادها را بدهند. بازیکنان ما چند روز تمرین نکردند و گفتند شرایط درست می شود اما این اتفاق نیفتد.


وی افزود: ما 8 روز تمرین نکردیم و سپس فشار شدیدی آوردیم که طبیعی بود بدنها ما رها نشود و به همین دلیل در نیمه دوم شرایط خوبی نداشتیم. این نتیجه به درد ما نمی خورد و ما تنها باید برنده باشیم. پایین جدول مانند بالای جدول است و شیرینی لیگ امسال نیز به این شکل است. تیم ما خیلی خوب و پر مهره است و هیچگاه با حضور افاضلی از پیش باخته نبودیم.


آقا زمانی در ادامه انتقادات خود از مسئولان نفت تهران تصریح کرد: تنها مشکل ما مشکل مدیریتی است. مدیران ما نباید قولی بدهند که عمل نکنند. برخی از بازیکنان ما قرارداد 20 میلیونی دارند و 6 ماه است یا پول نگرفتند یا دو و سه میلیون گرفتند و با این پول ها خرج خانه را می دهند.


بازیکن با تجربه نفت تهران در پایان اضافه کرد: این تیم داری نیست و ما شب عید هم چیزی دریافت نکردیم. قسم می خورم که دریافت نکردیم. ما بزرگان خوبی داریم که دست جوان ها را گرفتیم. یک سری قول ها دادند اما عمل نمی شود. چک ها برگشت خورده و حواله ها صادر نشده و به من ارتباطی ندارد که چرا این اتفاقات افتاده و مسئولان وقت داشتند تا به این موضوع فکر کنند که چگونه مشکلات را برطرف کنند. به جوان ها خسته نباشید می گویم که با غیرت بازی کردند.

دیدگاه‌ها