کد خبر : 1515465 | 17 فروردين 1397 ساعت 14:25 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

بالاتر رفتن احتمال غیبت مسی مقابل لگانس

بارسا فردا در نوکمپ میزبان لگانس است و برای نزدیک تر شدن به قهرمانی باید سه امتیاز را از آن خود کند.

بالاتر رفتن احتمال غیبت مسی مقابل لگانس

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی کمی خسته و مصدوم به مقطع پایانی فصل رسیده است. او که در بیشتر بازی های فصل بارسا حضور داشته، در بازی برابر بیلبائو دچار مصدومیت شد و به همین دلیل هر دو بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین را از دست داد.

 

 

1293276

 

 

مسی در بازی هفته گذشته مقابل سویا نیز نیمه دوم وارد زمین شد و البته با زدن گل تساوی تیمش، کاملا هم تاثیرگذار نشان داد ولی مشخص بود که او کیفیت همیشگی خود را ندارد. فوق ستاره آرژانتینی در بازی دو شب پیش برابر رم 90 دقیقه در ترکیب بارسا حضور داشت و بازهم درخشش همیشگی را از خود نشان نداد تا ثابت شود که هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده است.

 

در پایان بازی با رم وقتی از سرجی روبرتو در مورد نمایش نه چندان دلپذیر بارسا سوال شد، او پاسخ داد که ما ماشین نیستیم و به طور غیرمستقیم اشاره به این داشت که خستگی باعث افت کیفی بارسا در هفته های اخیر شده و بهتر این است که والورده از سیستم چرخشی استفاده کند.

 

بارسا فردا میزبان لگانس است و به سه امتیاز آن نیز احتیاج مبرم دارد ولی به ادعای رسانه های اسپانیایی، والورده قصد دارد به مسی استراحت بدهد و نمی خواهد بیش از این روی بهترین بازیکن تیمش ریسک کند. این خبر هنوز رسمی نیست ولی این احتمال هم وجود دارد که مسی مثل بازی با سویا کار را از روی نیمکت شروع کند.

دیدگاه‌ها