کد خبر : 1516324 | 20 فروردين 1397 ساعت 22:13 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدینیو:

باید دعا کنیم بازیکنی با نصف توانایی های مسی پیدا شود

رونالدینیو، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که این باشگاه باید خوش شانس باشد که بازیکن با نیمی از قابلیتهای لیونل مسی پیدا کند.

باید دعا کنیم بازیکنی با نصف توانایی های مسی پیدا شود

به گزارش "ورزش سه"، مسی به تازگی 30 ساله شده و از هم اکنون بسیاری از هواداران بارسا نگران زمان بازنشستگی او هستند. هرچند بارسلونا قبلا هم تجربه پر کردن جای خالی بازیکنان بزرگ خود از جمله رونالدینیو را داشته است.

او به خبرنگاران گفت: "ما فقط باید از خداوند بخواهیم که کسی پیدا شود که نیمی از قابلیتهای مسی را داشته باشد. همین اندازه کافی خواهد بود. من هیچوقت از تعریف کردن از قابلیتهای لیو خسته نمی شوم. او تنها بازیکنی بی نظیر نیست و به عنوان یک انسان هم شایسته تمجید است؛ او شخصیت بی نظیری هم دارد و این چیزی است که باعث می شود هیچوقت از تعریف کردن از او خسته نشوید. زمانی که وارد میدان می شود... خب، می توانیم تا یک سال بعدش، دیگر درباره مسی صحبت نکنیم. او در هربازی، عملکردی بهتر از بازی قبلی اش نشان می دهد. او به راستی یک اسطوره است و باید به او احترام بگذاریم."

 

1294066


رونالدینیو علاوه بر اینکه از درخشش مسی در نوکمپ بسیار خوشحال است، از اینکه دو هموطنش در گلهای به ثمر رسیده برای بارسا موثر بوده اند نیز ابراز خوشحالی کرده است. فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی و خلاق بارسلونا، در نقل و انتقالات ماه ژانویه از تیم لیورپول، راهی نیوکمپ شد و رونالدینیو در باره این بازیکن 160 میلیون یورویی گفت: "از اینکه او به جمع بازیکنان بارسلونا پیوسته بسیار خوشحالم. فکر می کنم سبک بازی اش با فوتبال اسپانیا و بارسلونا هماهنگ خواهد بود. امیدوارم روزهای خوبی در این تیم داشته باشد، او بازیکن با استعدادی است. او یکی از ویژه ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیاست؛ از آن بازیکنانی که قابلیت هماهنگی با هر تیمی را دارد. اینکه توانسته در فوتبال انگلستان با آن بازیکنان قوی و سریع اش، حرفی برای گفتن داشته باشد، نشانگر این است که در هرجای دیگری که بازی کند هم عملکرد خوبی خواهد داشت. 


رونالدینیو در ادامه صحبتهایش از دیگر ستاره برزیلی تیم بارسا، پائولینیو گفت و از اینکه توانسته با عملکرد خوبش در تیم، خود را به همه ثابت کند. ابراز رضایت کرد: "تعجبی برای من نداشت. همه در برزیل از قابلیتهای او خبر داشتند. او با بازی خوبش در تیم کورینتیانس خود را ثابت کرده بود. او وارد لیگی شده بود که در سطح جهانی خیلی مطرح نیست (سوپر لیگ کشور چین). اما همه عملکرد خوب او را باور داشتند و حالا دوباره شاهد این عملکرد خوب او هستند."

دیدگاه‌ها