کد خبر : 1516759 | 22 فروردين 1397 ساعت 18:17 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه اتفاقات عجیب در باشگاه سقوط کرده؛

تیم محروم است، سازمان لیگ کارت صادر می‌کند!

سازمان لیگ کارت بازی دو بازیکن جدید برای یک تیم لیگ یکی صادر را کرده است.

تیم محروم است، سازمان لیگ کارت صادر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، صبای قم عجیب‌ترین شرایط باشگاهی را بین تیم‌هایی که در سطح کشوری فعالیت دارند را سپری می‌کند و جدا از سقوط این تیم طی یک سال از لیگ برتر به لیگ دسته دوم، بدهی مالی ۲۴ میلیاردی، عدم پرداخت قرارداد بازیکنان و ...، هنوز هم به این تیم بازیکن جدید اضافه می‌شود!

باشگاه صبای قم به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی و داخلی و به ویژه فیلیپ خوزه ماچادو، مدافع فقید برزیلی که دو فصل قبل در این تیم عضویت داشت، در نقل و انتقالات نیم‌فصل از جذب بازیکن محروم بود ولی با این حال پس از آن مجوز حضور بازیکن به صبایی‌ها داده می‌شد!

در حالی که طی ماهیان اخیر و بعد از نیم‌فصل لیگ دسته اول شایعاتی مبنی بر عقد و ثبت رسمی قرارداد بازیکنان جدید که بیشترشان هم سنین پایین دارند، با صبا شنیده می‌شد اما حالا این مسائل رنگ و بوی جدی به خود گرفته و سرمربی این تیم قمی وقوع چنین اتفاقاتی را تایید می‌کند.

با وجود اینکه تنها سه هفته به پایان لیگ دسته اول باقی مانده مسعود راشکی، سرمربی جوان و بومی صبای قم تاکید کرد که بدون اطلاع او روز گذشته قرارداد یک دروازه‌بان و یک مهاجم با صبا ثبت شده و سازمان لیگ هم در اقدامی عجیب و در حالی که این تیم از نیم‌فصل نمی‌توانسته بازیکن جدید بگیرد و از نقل و انتقالات محروم بوده، کارت بازی این دو نفر را صادر کرده است.

راشکی اتفاقات باشگاه صبا طی یک فصل اخیر را عجیب عنوان می‌کند و می‌گوید بازیکن پولی در این تیم است؛ او همچنین خبر داد که در تیم‌های پایه صبا از خانواده بازیکنان پول گرفته می‌شود و امیدوار است مراجع ذی صلاح به آن رسیدگی کنند.

حال باید دید کمیته انضباطی و حتی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چه تصمیمی درباره اتفاقات عجیب و غریبیی که در تیم صبای قم رخ می‌دهد و همچنین اقدام بحث برانگیز برای صدور کارت دو بازیکن جدید برای آنها از سوی سازمان لیگ می‌گیرد.

دیدگاه‌ها