کد خبر : 1517173 | 24 فروردين 1397 ساعت 15:52 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

توسط نماینده اسپانسر وقت تیم ملی

حرف های پیروانی تایید شد

نماینده اسپانسر وقت تیم ملی به شایعاتی که در خصوص اهدا نشدن کارت هدیه به بازیکنان از سوی مدیر اسبق این تیم واکنش نشان داد.

حرف های پیروانی تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته خبری مبنی بر محرومیت پنج ساله یکی از مدیران یک تیم باشگاهی منتشر شد که کدهای داده شده با توجه به فعالیت این مدیر در تیم ملی اذهان را به سمت افشین پیروانی مدیر سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و مدیر ورزشی فعلی باشگاه پرسپولیس می‌برد. 

 

این در حالی است که پیروانی شب گذشته و پس از پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی، در این باره صحبت کرد و اعلام داشت که تمام پاداش‌هایی که در زمان حضور او در تیم ملی قرار بوده به دست بازیکنان برسد، رسیده است. 

در همین خصوص، سعید علی‌نیا نماینده اسپانسر وقت تیم ملی که پاداش‌ها را برای تقسیم به اردوی تیم ملی برده بود، در گفت‌وگو با فارس، تمامی صحبت‌های افشین پیروانی را مورد تأیید قرار داد و در این خصوص گفت: بحث‌هایی که به راه افتاده، برای حدود دو سال قبل است. زمانی که در ایام عید قرار داشتیم و  طبق توافقی که بین شرکت فناپ اسپانسر تیم ملی و فدراسیون فوتبال انجام شده بود، قرار بود کارت‌های هدیه‌ای به عنوان هدیه و پاداش به بازیکنان تیم ملی بدهیم و در همین رابطه قرار بود که تمامی اعضای تیم ملی از اعضای کادر تدارکات گرفته تا بازیکنان و سایرین،‌این کارت هدیه را دریافت کنند که البته تعداد هم زیاد بود. 

 

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده اسپانسر، تمامی کارت‌های هدیه را به محل اقامت تیم ملی بردم و آنجا شخصاً این کارت‌های هدیه را داخل پاکت کرده و به همه اعضای تیم ملی و هر کسی که در اردو حضور داشت، این کارت‌ها اهدا شد. افشین پیروانی هم در این محل حضور داشت و شخصاً به همه موارد نظارت می‌کرد، من هم کارت‌های هدیه را به همه دادم و کسی نبود که کارت نگرفته باشد. 

علی‌نیا تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود پیروانی کارت‌های هدیه را نداده اصلاً صحت ندارد، همه بازیکنان تیم ملی کارت هدیه گرفتند و حتی دوستان تدارکات،‌ کادر پزشکی و سایرین هم هدایایشان را دریافت کردند. از بازیکنان آن زمان می‌توانید بپرسید که کسی نیست که کارت هدیه نگرفته باشد، حتی پیروانی برای برخی از بازیکنانی که در اردوی قبلی بودند و در آن اردو نبودند، کارت هدیه درنظر گرفت و به طور مثال؛ برخی از لژیونرها که در اردو نبودند هم کارت هدیه خود را دریافت کردند، چرا که من از آنها در اردوهای بعدی پرسیدم و آنها گفتند که کارت‌هایشان را دریافت کردند. مسئول اهدای کارت‌ها من بودم و پیروانی به عنوان ناظر از سمت تیم ملی در زمان اهدای کارت‌ها حضور داشت. 

 

نماینده اسپانسر وقت تیم ملی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود به یکی دو نفر کارت هدیه داده شود، شاید می‌شد این اتهامات را جدی گرفت، اما تعداد زیادی از دوستان کارت هدیه دریافت کردند که همگی آنها خوشبختانه زنده هستند و می‌توانند مصاحبه کنند. ما تا آخرین نفر کارت هدیه دادیم و بعد از آن هیچ کسی نیامد که بگوید کارت هدیه نگرفته است.

دیدگاه‌ها