کد خبر : 1517574 | 26 فروردين 1397 ساعت 13:29 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش سایت AFC: 

نبرد دوجانبه برای سرگروهی و اعاده حیثیت

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی مختصر به دیدار تشریفاتی تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان پرداخته است.

به گزارش ورزش سه، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه ششمین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان به صورت مختصر به هر بازی پرداخته است. در گزارش این سایت درباره بازی استقلال و الهلال اینطور آمده است:

 

قعرنشین گروه D در شهر کویت به مصاف صدرنشین می رود. استقلال با پیروزی دو هفته پیش مقابل الریان در خانه صعود خود به دور حذفی را مسجل کرده اما این تیم برای سرگروهی نباید بازنده دیدار فردا باشد.

 

1296025

 

قهرمان دو دوره رقابت های آسیایی که روزبه چشمی و امید ابراهیمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، هفته گذشته یک تساوی یک –یک  در رقابت های لیگ مقابل گسترش فولاد کسب کرده و با این نتیجه به استقبال آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان رفته است.

 

در آن سوی میدان، نایب قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان یعنی تیم الهلال، به مرور فرم خوب خود را در این دوره از دست داده و سرانجام با شکست 2 بر یک مقابل العین امارات در هفته پنجم، حذف آنها از رقابت های آسیایی قطعی شد. البته نماینده عربستان با روحیه ای که پس از پیروزی 4 بر یک مقابل الفتح و قهرمانی در لیگ عربستان گرفته، پا به این دیدار تشریفاتی می گذارد. علی البلیهی تنها غایب الهلال است که به دلیل محرومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها