کد خبر : 1520410 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 19:43 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاید سایپا من را نخواهد

دایی: نتیجه فینال جام حذفی برایم اهمیتی ندارد

سایپا با شکست پیکان در دربی خودروسازان توانست با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رتبه چهارم جدول لیگ برتر را به پایان برساند.

دایی: نتیجه فینال جام حذفی برایم اهمیتی ندارد

به گزارش " ورزش سه" سایپا در آخرین هفته رقابت های لیگ برتر با یک گل پیکان را شکست داد اما در نهایت در رتبه چهارم قرار گرفت و حالا باید منتظر بازی فینال جام حذفی باشد. سایپا در صورتی می تواند در لیگ قهرمانان سال آینده حضور داشته باشد که استقلال به مقام قهرمانی جام حذفی برسد. علی دایی سرمربی سایپا بعد از بازی با پیکان گفت:« ابتدا سلام و عرض ادب دارم به همه خبرنگاران و اهالی رسانه و به آن ها خسته نباشید می گویم. یک فصل پرفراز و نشیب را ما و شما داشتیم وانشالله خسته نباشید.»


سرمربی سایپا درباره بازی گفت: «بازی نفس گیری بود. به جرات می توانم بگویم این تنها بازی بود که در لیگ امسال ما شانس آوردیم. پیکان موقعیت های خوبی داشت و امروز، روز دروازه بان ما بود. البته اگر امروز بچه های ما تجربه شان بیشتر بود می توانستیم در همان لحظات فشار پیکان، ضدحمله زده و به گل های بعدی دست پیدا کنیم اما نشد. در نیمه دوم پیکان به بازی بلند روی آورد و ما در خط دفاعی دست پاچه عمل کردیم.» او افزود:« با اینحال به نظرم امسال سایپا با جوانانش کار بزرگی کرد و ما با این تیم توانستیم به هدفی که داشتیم تقریبا برسیم. سعی می کنیم به امید خدا اگر بودیم تیم خوبی را برای فصل بعد آماده کنیم.»


او در این رابطه که دلیل عقب نشینی تیمش بعد از گل چه بوده است گفت:« ما دلیل خاصی برای عقب نشینی نداشتیم. پیکان به توپ بلند روی آورد و خط دفاعی ما مجبور شد عقب نشینی کند. آن ها با این سبک بازی خط هافبک خودشان و ما را از بازی خارج کردند. ما اصلا و ابدا دنبال عقب نشینی نبودیم و دوست داشتیم از جلو فشار بیاوریم اما متاسفانه نتوانستیم و اینها مزید بر علت شد تا آن ها برخط دفاعی ما فشار بیاورند.»


دایی در پاسخ به این سوال خبرنگار "ورزش سه" که آیا حضور در لیگ قهرمانان باعث خواهد شد تا در فینال جام حذفی طرفدار برد استقلال باشد گفت :«اصلا و ابدا ما به این چیزها فکر نمی کنیم. امروز هم ما آمده بودیم از اسم خودمان و سایپا دفاع کنیم آن هم جلوی یک تیم خودروساز... برد در بازی امروز خیلی برای ما مهم بود. شاید باور نکنید برای برد پیکان خیلی پاداش ها گذاشته بودند، اما برای ما هیچی! ما به خاطر خودمان آمدیم و خداراشکر نتیجه بدی هم نگرفتیم. سایپا بعد از 5 سال توانسته پیکان را ببرد. برای ما خیلی مهم بود بازی آخر را با برد تمام کنیم و نه دنبال پاداش بودیم و نه چیز دیگری می خواستیم. مهم این است که تیمی که سال قبل در هفته آخر برای سقوط می جنگید امسال برای دومی می جنگید. ما کارمان را کردیم و این هم خواست خدا بود که با یک پنالتی که خودمان بیرون زدیم دومی را از دست دادیم.» او ادامه داد: «این تیم می تواند کارهای بزرگی انجام بدهد، سعی می کنیم تیم سال بعدمان بهتر از امسال باشد.»


او در این باره که آیا عدم گرفتن سهمیه آسیا می تواند باعث جدایی او از سایپا شود گفت:«نتیجه جام حذفی تاثیری در این مسایل ندارد. ما با نفت قهرمان جام حذفی شدیم اما نماندیم. من جایی می روم که بتوانم چیزی یاد بدهم و خدمت کنم و دنبال این چیزها نیستم. همین که بتوانم دوتا جوان را آموزش بدهم برایم راضی کننده است. شاید سایپا من را نخواهد، خداراشکر زندگی من وابسته به فوتبال نیست. فوتبال بخشی از زندگی من است نه همه زندگی من. آنقدر کارها هست که دهها برابر فوتبال در آن درآمدزایی می کنم. من دنبال عشق در فوتبال هستم نه چیز دیگری.»

دیدگاه‌ها