کد خبر : 1520477 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 22:24 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

بالاخره اتفاق افتاد؛

ادای دین به هانی پس از 373 روز

فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس بالاخره این فرصت را پیدا کرد تا جام قهرمانی لیگ برتر را در جشن قهرمانی سرخپوشان بالای سر ببرد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس امروز آخرین دیدار خود در لیگ برتر هفدهم را مقابل سپیدرود برگزار کرد و پس از برد در این بازی قهرمانی خود را به صورت رسمی جشن گرفت.

 

جشن قهرمانی امسال سرخپوشان یک ویژگی بارز داشت و آن حضور هانی نوروزی در مراسم اهدای جام بود. سال گذشته در جشن قهرمانی که پس از دیدار مقابل پدیده برگزار شد، قرار بود جام توسط یادگار هادی نوروزی بالای سر برود اما ناهماهنگی های به وجود آمده باعث شد او نتواند وارد زمین شود و از جشن قهرمانی همبازی های پدرش دور بماند.

 

اما امسال هانی نوروزی این امکان را به دست آورد و پس از آمدن به تهران، از ابتدای بازی در ورزشگاه حضور یافت. پس از پایان بازی هم به همراه سیدجلال حسینی وارد زمین شد و به سمت سکوی قهرمانی رفت. سرانجام لحظه ای که هانی و هواداران منتظرش بودند فرا رسید و فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس جام قهرمانی لیگ هفدهم -که یازدهمین قهرمانی پرسپولیس در تاریخ فوتبال ایران بود- را قبل از سید جلال و بازیکنان پرسپولیس بالای سر برد.

 

هانی نوروزی همچنین در اقدامی جالب هنگامی که محسن مسلمان یک ویدیوی لایو از شادی پس از قهرمانی در فضای مجازی منتشر کرده بود، به او گفت اگر حاشیه های خودت را کم کنی بازیکن بزرگی می شوی!

 

دیدگاه‌ها