کد خبر : 1520550 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 10:13 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - لگانس

رئال مادرید و لگانس، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید، مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پیش بازی رئال مادرید - لگانس

 

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید که فصل خوبی را در لالیگا پشت سر نگذاشته، با 68 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است. هر چند که حضور رئال در بین 4 تیم برتر مدتی است که قطعی شده ولی سپیدپوشان امیدوارند که با لغزش اتلتیکو در بازی‌های پیش رو، بتوانند تا رده دوم بالا آمده و نایب قهرمان این فصل لالیگا شوند. این در حالی است که رئال در چمپیونزلیگ به دنبال نجات این فصل است و تمرکز خود را بر روی این رقابت ها گذاشته است.

 

سپیدپوشان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و دیدار رفت را با نتیجه 2-1 از بایرن مونیخ در آلیانز آره نا برده اند و امیدوارند که در دیدار برگشت که در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، با پیروزی صعودشان را به فینال قطعی کنند. رئال در 6 بازی اخیر خود در لالیگا، 4 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند و روند نسبتا با ثباتی را طی کرده است.

 

 

1295250

 

 

در آن سو لگانس با 40 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته و هفته هاست که از سقوط نجات یافته است. از همین رو آنها با خیالی راحت تر به مادرید سفر می‌کنند و در تلاش هستند که با کسب نتیجه مقابل سپیدپوشان، جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشند. در 6 دیدار اخیر، 3 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی برای لگانس به دست آمده و روند خوبی را طی نکرده اند. البته در این فصل تیم‌های پایین جدولی مقابل رئالی ها نتایج خوبی کسب کرده اند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای رئال و 1 پیروزی برای لگانس به دست آمده است. ایسکو و دنی کارواخال به علت مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود و حضور ناچو هنوز مشخص نیست. برای لگانس نیز زیمانوسکی غایب است و حضور ازکیل مونیز هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1298718

دیدگاه‌ها