کد خبر : 1520888 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 19:27 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

بولونیا 1 - 2 میلان؛ بازگشت به جاده پیروزی

میلان موفق شد در دیداری زیبا با نتیجه 1-2 بولونیا را مغلوب کند.

بولونیا 1 - 2 میلان؛ بازگشت به جاده پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در روزی که فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست داد، در نهایت با گل های بوناونتورا و چالهان اوغلو، 1-2 از سد بولونیا گذشت.

 

اولین فرصت در دقیقه 14 برای پالاسیو ایجاد شد اما حضور به موقع مدافعان میلان مانع گلزنی مهاجم بولونیا گردید. در ادامه میلان بر جریان بازی مسلط شده و موفق شد در دقیقه 32 به گل اول دست یابد.

 

1299038

 

پاس مناسب کوترونه به چالهان اوغلو رسید تا این ستاره خوش تکنیک با نواختن یک ضربه دیدنی به گوشه دروازه، زننده گل اول روسونری لقب گیرد.

 

یک دقیقه بعد بولونی به گل تساوی دست یافت که در بازبینی ویدئویی مردود اعلام شد. در دقایق پایانی نیمه اول و روی اشتباه مدافعان بولونیا، چالهان اوغلو با پاس دیدنی خود بوناونتورا را صاحب فرصت کرد تا او گل دوم را به ثمر رسانده و نیمه اول با برتری 0-2 میلان به پایان برسد.

 

1299036

 

در دقیقه 51 میلان بهترین بخت را برای زدن گل سوم داشت اما ضربه کورتونه به دیرک برخورد کرده و در ریباند هم سوسو توفیقی نداشت.

 

در ادامه باز هم میلان تیم برتر زمین بود و در دقیقه 71 بوناونتورا می توانست گل سوم را به ثمر برساند اما این بار ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

این فرصت سوزی ها باعث شد در دقیقه 75 بولونیا با ارسال وردی و ضربه دی مایو اختلاف را به حداقل برساند.

 

لحظاتی بعد بولونیا بهترین بخت را برای زدن گل تساوی داشت اما این بار ضربه امبایه با عکس العمل فوق العاده دوناروما همراه بود. در ادامه و علیرغم تلاش بولونیا اتفاق خاصی رخ نداد تا میلان 1-2 میزبان خود را شکست دهد.

دیدگاه‌ها