کد خبر : 1520917 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 20:17 | 111.3K بازدید | 0 دیدگاه

وعده به شهریار با ترس و افتخار عملی شد

آقای عباس‌زاده! بالأخره مأموریت انجام شد

محمد عباس زاده پس از جدایی خاص و احساسی اش از سایپا، به آنچه در پایان فصل می خواست رسید.

آقای عباس‌زاده! بالأخره مأموریت انجام شد

به گزارش "ورزش سه"، امروز رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران با برگزاری 9 دیدار هفته سی و چهارم به پایان رسید و دفتر این فصل با صعود نفت مسجدسلیمان و نساجی قائمشهر بسته شد.
در شرایطی که رقابت نفس گیری بین تیم های خونه به خونه و نساجی در هفته های پایانی شکل گرفته بود، قائمشهری ها در نهایت توانستند با گلباران کردن راه آهنِ قعر جدولی در تهران جشن صعود برپا کنند و پس از 24 سال بالاخره طلسم حضور در سطح اول فوتبال کشور را شکستند.

 

در کنار همه اتفاقات مثبتی که در تیم نساجی افتاد تا این تیم مهیای صعود به لیگ برتر شود، مرد محبوب قائمشهر در این اتفاق تاریخی سهمی انکارناپذیر داشته است. نقش اول صعود نساجی به لیگ برتر را می توان بازیکنی دانست که عشق و علاقه خود به این تیم را هرگز پنهان نکرده و امسال هم در شرایطی که تیمش را نیازمند به حضور خود دید، راهی شهر خسته شد تا نساجی را دوباره به رویای دیرینه نزدیک کند.

 

1299076

 

چند ماه پیش نساجی در کورس بالانشین های لیگ یک نیاز داشت تا مهاجم تمام کننده خود را در اختیار داشته باشد و با کمک او به لیگ برتری شدن فکر کند. عباس زاده که از ابتدای فصل در سایپا حضور داشت و مهره ای مهم برای تیم علی دایی محسوب می شد، دلنوشته ای را خطاب به سرمربی تیمش نگاشت و از او درخواست کرد رخصت بازگشت به قائمشهر و کمک به نساجی در این برهه حساس را بدهد. سرانجام علی دایی این اجازه را به عباس زاده داد و مهاجم تیمش را به نساجی فرستاد.

 

مهاجمی که 6 گل در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر زده بود، در نساجی هم با قدرت آغاز کرد و گل های زیبا و البته مهمی را برای این تیم به ثمر رساند. بازگشت عباس زاده به وطنی خاطره ساز تر از چیزی بود که قائمشهری ها فکرش را می کردند. او در طول نیم فصل بارها و بارها تاکید کرد که دست از تلاش بر نمی دارد و با هم تیمی هایش سفت و سخت دنبال صعود به لیگ برتر خواهد بود. بالاخره مرد اول قائمشهر در سال های اخیر، امروز پس از زدن گلهای شماره 14 و 15 خود در چهاردهمین بازی، مزد زحماتش را گرفت. محمد عباس زاده همانطور که مردم شهرش دوست داشتند، محور صعود نساجی به لیگ برتر شد و امید شهر خسته را به یک ماجراجوییِ جذاب حداقل 30 هفته ای فرستاد.

 

1299077

 

شاید اگر مهاجم شماره 33 سابق و 69 فعلی نبود، امروز بخش دیگری از استان مازندران به خاطر صعود خونه به خونه غرق در شادی بود؛ اما تیم قائمشهر در نیمه دوم فصل یک رهبر داشت که مطابق گفته خودش، تنها دو دغدغه در زندگی برایش مانده بود؛ خانواده و نساجی.

 

حالا این بازیکن که هنوز محبوب هواداران تیم سابقش یعنی پرسپولیس است و هرجا رفته جز خاطرات خوش باقی نگذاشته، ماموریت خود را کامل شده می بیند و یک نفس راحت پس از صعود نساجی به سطح اول فوتبال ایران می کشد. تماشای بازی های عباس زاده و یارانش در لیگ برتر و میزبانی هایشان در جو هیجان انگیز ورزشگاه وطنی فوق العاده خواهد بود.

دیدگاه‌ها