کد خبر : 1521926 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 11:16 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

دل هواداران بابلی از زرگر پر است

ایمن‌تراج: این داور هیچ وقت برای ما خوب سوت نزده

گلر جوان خونه‌به‌خونه می‌گوید شوک صعود نکردن به لیگ‌برتر باعث قهرمان نشدن این تیم در جام‌حذفی شده است.

ایمن‌تراج: این داور هیچ وقت برای ما خوب سوت نزده

به گزارش "ورزش سه"، میکائیل ایمن‌تراج دروازه‌بان جوان تیم فوتبال خونه‌به‌خونه که عملکردی خوب در فینال جام‌حذفی به نمایش گذاشت در مورد این بازی می‌گوید: این بازی یک مصاف سخت بود اما نه از آن جهت که ما نمی‌توانستیم یا قدرت شکست استقلال را نداشتم؛ بلکه ما به دلیل اتفاقات بازی آخر در لیگ یک و عدم صعودمان به لیگ‌برتر در شوک بودیم و 3، 4 روزی تمرین نداشتیم. به جز آن 7، 8 تا از بازیکنانمان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در این بازی حضور نداشتند که خب همه این اتفاقات دست به دست هم داد تا نتوانیم جام قهرمانی حذفی را بالای سر ببریم.

 

او در ادامه در خصوص تاثیر بازی پایانی لیگ آزادگان روی نتیجه این بازی می‌گوید: جاماندن ما از صعود به لیگ‌برتر خیلی تاثیرگذار بود و ما را به شوک برد و دائم از خودمان می‌پرسیم فقط به خاطرتفاضل گل بالا نیامدیم آن هم بعد از 10 ماه تلاش و زحماتی که حاصلش این شد؟!

 

وی افزود: البته باشگاه به ما گفته‌اند در تلاش‌اند تا با ارائه مستنداتی به سازمان لیگ حق از دست رفته خونه‌به‌خونه را پس بگیرد. ما تا برگزاری جلسات باشگاه با مسئولین سازمان لیگ و نتیجه‌ای که قرار است حاصل شود منتظریم تا بعد از شوک بدی که به تیم وارد شده اخبار خوشحال‌کننده‌ای بشنویم.  


گلر خونه‌به‌خونه در رابطه با عملکردش و انگیزه‌ای که در این بازی داشت گفت: مطمئنا هر بازیکنی در رویارویی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس انگیزه فراوانی دارد و من هم با آمادگی کامل پا به این مسابقه گذاشتم. البته اگر ناصر سالاری مصدوم نمی‌شد مطمئنا او در این بازی به میدان می‌رفت و من با کسب اجازه از او پیش از بازی درون دروازه حضور پیدا کردم.

 

ایمن‌تراج در رابطه با اعتراض استقلالی‌ها به خطای پنالتی می‌گوید: ما به نظر کارشناسان داوری احترام می‌گذاریم ولی چطور است که خطای بچه‌های ما روی فوروارد استقلال پنالتی است اما خطای روی حمید کاظمی که واضح بود، پنالتی نیست. آقای زرگر هیچ وقت برای خونه‌به‌خونه خوب قضاوت نکرده و امسال هم به همین دلیل برای داوری به بابل سفر نکرده است چون می‌داند که دل هواداران بابلی چقدر از این داور پر است.

دیدگاه‌ها