کد خبر : 1522571 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 08:32 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال حضور اینیستا در لیگ ژاپن

شایعه پیوستن آندرس اینیستا، کاپیتان بارسا به یک تیم چینی کمرنگ تر شده و حالا صحبت از احتمال حضور او در لیگ ژاپن به میان آمده است.

احتمال حضور اینیستا در لیگ ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، اینیستا چند هفته پیش در یک کنفرانس خبری با چشمانی اشکبار تایید کرد که در پایان فصل پس از 22 سال بارسا را ترک کرده و راهی تیم دیگری خواهد شد. شایعات حاکی از آن بود که او راهی باشگاه چونگ کینگ لیفان می‌شود و قرارداد بین دو طرف نیز مثبت ارزیابی شده بود؛ ولی در نهایت، بیانیه منتشر شده توسط باشگاه چینی، تمام این شایعات را رد کرد.

 

 

1298549

 

 

رئیس باشگاه در این بیانیه نوشت:" اخیرا، رسانه ها گزارش‌هایی از احتمال حضور اینیستا، ستاره اسپانیایی در تیم ما با حقوقی بالا مطرح کرده بودند. این موضوع وجوه مختلفی دارد که در این بیانیه به آنها پرداخته ام. باشگاه من هیچگاه قصد ندارد از برنامه پیشرفت لیگ چین تخطی کند و سعی دارد به این برنامه پیشرفت کمک نیز کند.  باشگاه ما هزینه زیادی روی تیم های پایه و جوانان خود در تمام سطوح انجام داده است. وظیفه ما این است که بازیکنان بسیار خوب برای جونگ کینگ جذب کرده و این تیم را به اوج برسانیم. هر تخطی از قوانین فدراسیون چین و حضور بی موقع در نقل و انتقالات، به فلسفه باشگاه صدمه می‌زند."

 

با مطرح شدن این صحبت ها از سوی رئیس این باشگاه چینی، گفته می‌شود چند باشگاه ژاپنی در تلاش هستند که اینیستا را به خدمت بگیرند و باید دید که او را فصل بعد با پیراهن کدام تیم‌ خواهیم دید.

دیدگاه‌ها