کد خبر : 1524956 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 17:28 | 79.9K بازدید | 0 دیدگاه

کدام بازیکنان برای آخرین بازی تهران به میدان می روند؟

ترکیب احتمالی تیم ملی برای دیدار ازبکستان

ملی پوشان فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در ایران از ساعت 21 امشب برابر تیم ازبکستان به میدان خواهند رفت.

ترکیب احتمالی تیم ملی برای دیدار ازبکستان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کی روش از ساعت 21 امشب در دیداری تدارکاتی برابر تیم ازبکستان قرار می گیرند. دیداری که آخرین بازی ملی پوشان در ایران خواهد بود و پس از آن تیم راهی ترکیه خواهد شد و اردوی تدارکاتی جدید خود را در این کشور آغاز خواهد کرد.


در میان بازیکنانی که این روزها در تمرین تیم ملی حضور دارند خانزاده، قلی زاده و ترابی سه بازیکنی بودند که از ابتدای این اردو در تمرینات تیم ملی حضوری مستمر داشتند و البته کریمی و دژاگه مصدوم نیز به طور اختصاصی تمرین می کردند. پس از چند روز طارمی و انصاری فرد و حاج صفی به اردو اضافه شدند و در سه جلسه پایانی نیز باقی لژیونرها و سرخابی ها به بازیکنان حاضر پیوستند تا تمرینات تیم ملی در جدی ترین حالت ممکن برگزار شود. با توجه به بازیکنان حاضر در روزهای مختلف اردوی اخیر تیم ملی به احتمال زیاد از 3 بازیکنی که از ابتدای این اردو در تمرینات حضور داشتند در ترکیب اصلی این دیدار استفاده خواهد کرد.


این بازی تیم ملی در حالی برگزار می شود که این روزها تیم ملی با تعداد متغیری از بازیکنان تمرینات خود را برپا می کرد و البته در این میان 4 مصدوم نیز در میان بازیکنان دیده می شود که تاکنون یکی از آنها(علی کریمی) از حضور در جام جهانی بازماند.


بدین ترتیب به احتمال فراوان کارلوس کی روش، امیر عابدزاده را درون دروازه خواهد گمارد، عابدزاده که در بازی های قبلی تیم ملی به میدان نرفته بود احتمالا در این دیدار از ابتدا وارد زمین می شود. محمدرضا خانزاده و سیدمجید حسینی زوج قلب دفاعی ایران خواهند بود. از این ترکیب خانزاده از ابتدای تمرینات در اردوی تیم ملی حضور داشت. وریا غفوری در دفاع راست به بازی خواهد پرداخت. از رقبای این بازیکن می توان به رامین رضاییان و پژمان منتظری اشاره کرد که در این میان منتظری از جمله بازیکنانی است که در دفاع میانی به میدان می رود اما با صلاحدید کی روش در برخی دیدارها در پست دفاع راست بازی می کند.


در خط هافبک، محتمل ترین زوج هافبک دفاعی ایران در این دیدار سعید عزت اللهی و احسان حاج صفی خواهند بود. مهدی ترابی نیز به عنوان هافبک پشت مهاجم به بازی می پردازد. علی قلی زاده به عنوان بال چپ و علیرضا جهانبخش نیز به عنوان بال راست در ترکیب حضور خواهند داشت. احتمالا مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم نوک تیم ملی در دیدار برابر ازبکستان خواهد بود.


ترکیب احتمالی تیم ملی در بازی برابر ازبکستان: امیر عابدزاده، محمدرضا خانزاده، سیدمجید حسینی، وریا غفوری، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، مهدی ترابی، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی

دیدگاه‌ها