کد خبر : 1524963 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 18:45 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: تنفر هواداران چلسی از من طبیعی است!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در مورد رابطه خود با هواداران چلسی صحبت کرد.

مورینیو: تنفر هواداران چلسی از من طبیعی است!


به گزارش "ورزش سه، دو تیم یونایتد و چلسی در حالی در فینال جام حذفی در ومبلی لندن به مصاف هم خواهند رفت که مورینیو که در گذشته محبوب هواداران چلسی بود، در بازی های اخیر به شدت مورد شماتت آنها قرار گرفته است.

 

1302913

 

رابطه با هواداران چلسی: "تنها چیزی که می توانم در خصوص هواداران چلسی بگویم این است که از روز اول ورودم به لندن در سال 2004 تا 2 فصل قبل که از این تیم اخراج شدم، آنها بی مضایقه کنار من بودند. آنها در هر مسابقه و همه روزها و حتی وقتی اخراج شدم نیز از من حمایت کردند و من هیچوقت حمایت جانانه آنها را فراموش نخواهم کرد و از نظر من این رفتار فوق العاده بود.

 

اما از زمانی که هدایت یونایتد را بر عهده گرفتم این هواداران از من متنفر شده و دیگر به من احترام نگذاشتند و این طبیعیست و دیگر از کنترل من خارج است اما شما محال است از من حتی یک کلمه منفی در مورد هواداران چلسی بشونید، حتی یک کلمه."

 

دیدار برابر چلسی و رکورد فوق العاده مورینیو در فینال ها: "ذهنیت پیروزی ربطی به تاریخچه و رکوردها ندارد و این موضوع هیچ تاثیری در فینال برابر چلسی نخواهد داشت. قرار نیست رکوردها بازی کنند. در یک فینال تنها 11 بازیکن از هر تیم برابر هم به میدان رفته و باید بهترین خودشان را ارائه دهند.

 

هر کس می تواند تحلیل خودش را داشته باشد. من نگاه خودم را دارم و شما نیز آنالیز خودتان را، اما فرق من است که کل فصل را با یک بازی آنالیز نمی کنم."

دیدگاه‌ها