کد خبر : 1526836 | 07 خرداد 1397 ساعت 11:40 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

گوچی و پژمان؛ محبوب های کی روش

دو بازیکن با تجربه تیم ملی در این دوره از رقابت های جام جهانی هم می توانند دو مهره تاثیرگذار تیم ملی باشند.

به گزارش" ورزش سه" رضا قوچان نژاد و پژمان منتظری دو بازیکنی هستند که در این جام جهانی نیز مانند جام جهانی 2014 برزیل این شانس را دارند که در ترکیب تیم ملی به میدان بروند. گوچی با وجود آنکه در یکسال اخیر جای خود را به جوانانی مثل آزمون و طارمی در ترکیب اصلی داده اما بازهم توسط کی روش در لیست نهایی قرار گرفت تا مشخص شود که مربی تیم ملی هنوز به ساق های شماره 16 برای معجزه امیدوار است. قوچان نژاد البته که به عنوان نمونه در بازی مرحله مقدماتی جام جهانی برابر قطر نشان داد که اعتماد کی روش به او بیهوده نیست. 

 


پژمان منتظری نیز یکی دیگر از بازیکنان محبوب سرمربی تیم ملی است. او امسال و در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت. مصدومیت و سپس ناآمادگی او در بازی های باشگاهی باعث شد تا این ذهنیت پیش بیاید که شاید پژمان جام جهانی را از دست بدهد اما کی روش در بازی های دوستانه و اردوهای تدارکاتی او را به مرز آمادگی رساند و در نهایت نامش در لیست 24 نفره قرار گرفت. 


این دوبازیکن از جمله بهترین های تیم ملی در جام جهانی قبلی بودند و شاید در این جام جهانی نیز برای ایران بدرخشند. باتوجه به نبود سیدجلال حسینی شاید پژمان جانشین او شود اما حتی اگر کی روش قلب خط دفاع را به دو بازیکن جوان بدهد پژمان این قابلیت را دارد که به عنوان مدافع راست بازی کند.


گوچی نیز شاید در ترکیب اولیه تیم ملی برابر مراکش به میدان نرود اما هر لحظه حضور او در ترکیب تیم ملی ملی مانند بازی با قطر و یا بوسان حماسه ساز شود.

 

دیدگاه‌ها