کد خبر : 1529393 | 20 خرداد 1397 ساعت 16:35 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: امیدوارم بهترین جایگزین قلی‌زاده باشم

وینگر چپ جدید سایپا می‌گوید با درخشش سال گذشته علی قلی‌زاده در این پست کار سختی در این فصل خواهد داشت.

عباسیان: امیدوارم بهترین جایگزین قلی‌زاده باشم

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان وینگر چپ فصل گذشته پدیده از حضورش در سایپا و شاگردی علی دایی ابراز خوشحالی می کند و می‌گوید: از اینکه قرار است فصل جدید شاگردی آقای دایی را کنم خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم. البته من پیشنهادات خوب بسیاری داشتم و با جمع‌بندی که داشتم به این نتیجه رسیدم که به تیمی بروم که هم آسیایی است و هم مربی بزرگی دارد این شد که سایپا را از بین گزینه‌هایم انتخاب کردم.


عباسیان که هم پستی علی قلی‌زاده است در پاسخ به سوالی که آیا فکر می‌کند بتواند جای او را پر کند هم می‌گوید:  دقیقا همین‌طور است و  من با علی قلی‌زاده هم‌پستم و این را می‌دانم که با عملکرد خوبی که او از خودش در فصل گذشته به نمایش گذاشته کار سختی خواهم داشت. البته هیچ کس نمی‌تواند جای آن یکی را پر کند ضمن آنکه قلی‌زاده فوتبالیست و جوان خوبی است و من تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بهترین جایگزین در پست او باشم.


او برای تیم شهرش آرزوی موفقیت دارد ضمن آنکه با اتفاقاتی که فصل گذشته برای پدیده رخ داد خیلی شرایط را مساعد نمی‌داند و می گوید: وضعیت فوتبال مشهد خیلی روبه راه نیست. اگر لطف بعضی از مسئولین نبود پدیده هم مثل سیاه‌جامگان به لیگ دسته اول سقوط می کرد. واقعا جای تاسف است که مشهد شهر امام رضا به این بزرگی بخواهد فقط یک نماینده در لیگ‌برتر داشته باشد. شرایط بد سیاه‌جامگان و بی‌تدبیری مسئولین را پدیده هم داشت اما لطف خداوند و تلاش بچه‌ها کمک تا در لیگ‌برتر بمانیم. امیدوارم امسال دیگر مسئولین هوشیار باشند و اجازه ندهند اتفاق تلخ فصل گذشته برای این یک نماینده استان خراسان رضوی تکرار شود.


عباسیان در پایان به تقدیر و تشکر از مسئولین باشگاه پدیده می‌پردازد و می‌گوید: از آقای سرآسیایی معاون باشگاه پدیده که نه برادر بزرگترم تشکر می‌کنم که فصل گذشته اگرچه روزهای سختی داشتند اما به من و بازیکنان پدیده لطف داشتند و تیم را در لیگ‌برتر حفظ کردند. امیدوارم ایشان در این فصل تنها نمانند و مسئولین به مددشان بیایند تا نماینده مشهد درخشش سال‌های قبلش را تکرار کند.

دیدگاه‌ها