کد خبر : 1535006 | 09 تیر 1397 ساعت 22:05 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه، فرشته فرانسه تا قاتل آبی سلسته (عکس)

مهاجم جوان تیم ملی فرانسه با درخشش برابر مسی و یارانش، خروس‌ها را برای دومین بار پیاپی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی رساند.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش تیم ملی فرانسه در اولین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف آرژانتین رفت و در نهایت توانست با نتیجه پرگل 4-3 مقابل فینالیست دوره قبل به برتری برسد.


کیلیان امباپه ستاره فرانسوی‌ها در این بازی بود و علاوه بر گرفتن پنالتی از مدافعان آرژانتین، گل سوم و چهارم تیمش را وارد دروازه آرمانی کرد تا یک تنه شاگردان دشان را به جمع هشت تیم نهایی روسیه برساند.


مهاجم 20 ساله پی اس جی در این بازی از قدرت و سرعت خود نهایت استفاده را برد و با نفوذ به پشت دفاع تیم ملی آرژانتین ضربات جبران ناپذیری به پیکره آلبی سلسته وارد نمود. در صحنه گل اول فرانسه، امباپه با توپ گیری در زمین خودی با استارتی زیبا نزدیک به 70 متر توپ تحت تملک خود را به حرکت درآورد و در ادامه با خطای مارکوس روخو متوقف شد تا خیلی زود فرانسوی‌ها از روی نقطه پنالتی به گل دست پیدا کنند.


هم‌چنین این بازیکن هنگام گل سوم آبی‌ها توانست از شلوغی و آشفتگی دفاعی شاگردان سمپائولی استفاده کند و گل سوم تیمش را به ارمغان آورد. در ادامه این مهاجم جوان با اتکا به سرعت و شم گلزنی خود از ضد حمله به دست آمده برای تیمش نهایت بهره را برد و با گلزنی در دقیقه 68 جام جهانی را برای مسی و یارانش به پایان رساند.

 

1315727

 

1315728

 

1315726

دیدگاه‌ها