کد خبر : 1535295 | 10 تیر 1397 ساعت 22:33 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

آکینفیف؛ خالق معجزه لوژنیکی (عکس)

میزبان رقابت های جام جهانی 2018 بر خلاف تصور توانست بعد از صعود از گروهش در بازی دشوار برابر اسپانیای پرستاره به پیروزی برسد تا مسکو امشب شادترین شهر فوتبالی جهان باشد.

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی روسیه در یک مسابقه حساس و دشوار در صد و بیست دقیقه توانست اسپانیای پرستاره را در ضربات پنالتی مغلوب کند. روسیه در حالی در ضربات پنالتی به پیروزی رسید که ایگور آکینفیف دروازه بان روسیه توانست با مهار پنالتی کوکه نقش مهمی در این برد مهم ایفا کند.


او جهت پنالتی کوکه را تشخیص داد و به خوبی آن را گرفت و روس ها تمام پنالتی هایشان را خوب زدند تا پنالتی پنجم اسپانیا تبدیل به ضربه مرگ و زندگی شود. یاگو آسپاس پنالتی پنجم را بیرون زد تا ایگور آکنیف و دیگر همبازیانش در ورزشگاه لوژنیکی مسکو جشن بگیرند.


اما درخشش آکینفیف محدود به پنالتی ها نبود او در طول 120 دقیقه مانند مدافعان و دیگر بازیکنان روسیه جنگید تا مانع از بازشدن دروازه این تیم شود چرا که اسپانیا مالک توپ و میدان بود و هر لحظه ممکن بود دروازه روسیه را باز کند. شاید به همین خاطر بود که در پایان بازی روس ها که از فرط خستگی به سختی راه می رفتند پیروزی شان را با حلقه زدن و در آغوش گرفتن دروازه بانشان به توانایی های او مربوط بدانند.


این بزرگترین اتفاق فوتبالی برای کشور روسیه بود که امشب و با برد مقابل اسپانیا و صعود به یک چهارم نهایی رخ داد و آکینفیف یکی از ستاره های این تیم بود.

 

1316076

 

1316078

 

1316077

 

1316079

دیدگاه‌ها