کد خبر : 1540597 | 02 مرداد 1397 ساعت 16:09 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

مظاهری باید چه می کرد که در بهترین ها قرار گیرد؟

آذری: انتخاب بهترین‌های لیگ تفرقه‌انداز بود

سعید آذری هم به مانند اغلب ذوبی ها از نتایج انتخاب بهترین های لیگ شوکه است. او می گوید عجیب ترین اتفاق این است که ما به عنوان بهترین تیم دور برگشت لیگ برتر هیچ نماینده در جمع بهترین ها نداریم!

آذری: انتخاب بهترین‌های لیگ تفرقه‌انداز بود

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل ذوبی ها که به مانند بسیاری از مدیران تیم های شهرستانی از مراسم بهترین های لیگ هفدهم شاکی بود در گفتگویی با "ورزش سه" در این باره به صحبت پرداخت. سعید آذری گفت: در ابتدا باید بگویم هنوز هم از انتخاب های سازمان لیگ شوکه ام. ما در نیم فصل دوم لیگ توانستیم قهرمان شویم و نمایش فوق العاده ای نیز از خودمان نشان دهیم قطعا انتظار تعداد بیشتری از گزینه ها را در این مراسم داشتیم.


او ادامه داد: باید از آقای امیر قلعه نویی تشکر کنم. این مربی وطنی توانست در بازی های فصل پیش باز هم عیار مربیگری خود را به نمایش بگذارد. من شنیدم نام او در میان نامزدهای بهترین مربی هم نبود که در این صورت فقط باید تاسف خورد.


مدیرعامل ذوبی ها ادامه داد: ذوب آهن هر دو نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان را توانست سه بار شکست دهد. دو بار استقلال و یک بار پرسپولیس مغلوب تیم ما شدند. اینکه من بگویم نیم فصل دوم بهترین تیم ایران بودیم هم حرف من نیست بلکه نتایج و آمار و ارقام نشان می دهد.


آذری درباره مراسم شب گذشته ادامه داد: به محسن مسلمان و خدادادی تبریک می گویم هر چند برای ما شبهه برانگیز است که مسلمان با آن تعداد پاس گل چرا نباید بهترین پاسور شود. بهرحال دوستان نشان دادند کاری به رای گیری نداشتند و در این میان سلیقه مطرح بوده است. الان شرایط به گونه ای شده که بازیکنانی که در پرسپولیس و استقلال به میدان نمی روند ترجیح می دهند این برنامه را دنبال نکنند. اتفاقاتی اینچنینی قطعا لیگ را به دو نیم تقسیم می کند.


مدیرعامل ذوب آهن درباره مشهودترین غایب این مراسم نیز گفت: به عقیده من بازیکنی که غیبتش در این مراسم کاملا به چشم می آمد دروازه بان بزرگ این روزهای فوتبال ایران بود. رشید مظاهری با آن عملکرد استثنایی چطور می شود در میان بهترین ها جایی نداشته باشد؟ او در جام جهانی بود و در لیگ برتر توانست عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد. رشید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز بیشترین سیو را در میان همه دروازه بان های حاضر داشت و جالب است که نام او در این لیست جا نمی گیرد.


آذری در پایان گفت: در خط دفاع و خط هافبک بازیکنانی داشتیم که می توانستند در این لیست حضور داشته باشند. حسینی و تبریزی و خیلی از بازیکنان دیگر لیاقت حضور در جمع بهترین ها را داشتند اما این اتفاق نیفتاد. بهرحال مراسم کاملا تفرقه اندازی را شاهد بودیم اما باید بگویم ما از این ناملایمتی ها انگیزه می گیریم. البته جای خوشحالی است که در لیگ قهرمانان جایی برای این سلیقه ها وجود ندارد و تیم بازیکن های حاضر به هر آنچه حق شان است دست پیدا می کنند.

دیدگاه‌ها