کد خبر : 1540790 | 03 مرداد 1397 ساعت 12:46 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

وست بروم، رقیب جدید غول‌های اسکاتلند

باشگاه چمپیونشیپی به دنبال جذب میلاد محمدی

وبسایت فوتبال اینسایدر مدعی شد که دو تیم بزرگ اسکاتلند یعنی سلتیک و رنجرز، برای جذب میلاد محمدی، مدافع تیم ملی کشورمان اقدام خواهند کرد.

باشگاه چمپیونشیپی به دنبال جذب میلاد محمدی

به گزارش "ورزش سه"،  مدافع چپ تیم ملی کشورمان که با پرتاب اوت عجیبش در جام جهانی، به چهره مشهوری در جهان تبدیل شد، به خاطر درخشش اش در دو بازی که در جام جهانی مقابل اسپانیا و پرتغال انجام داد، مورد توجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته است. حال به نظر می‌رسد وست بروم نیز وارد رقابت برای جذب مدافع تیم ملی ایران شده است.

 

 

1322213

 

 

طبق ادعای فوتبال اینسایدر، محمدی دو سال دیگر با باشگاه احمد گروژنی قرارداد دارد و باشگاه روس در ازای او حداقل 2 میلیون پوند می‌خواهد. در حالی که آینده کیران تیرنی نامشخص است، بازیکن‌یاب های وست بروم به دنبال جذب جانشینی مناسب برای او هستند.

 

محمدی که توانایی بازی با هر دو پا را دارد و هم می‌تواند به عنوان بال و دفاع راست در تیمش بازی کند، از گزینه‌هایی است که در فهرست وست بروم قرار گرفته است. استیون جرارد، سرمربی رنجرز نیز توجه ویژه ای به محمدی دارد. جان فلانگن، مدافع چپ سابق لیورپول در حال حاضر برای تیم جرارد در آن پست توپ می‌زند و در صورت انتقال محمدی به اسکاتلند،رقابت جالبی بین آنها شکل خواهد گرفت.

 

میلاد تا به اینجا 21 بازی ملی داشته و در جام جهانی نیز دو بازی به ثبت رسانده است.

 

دیدگاه‌ها