کد خبر : 1541442 | 05 مرداد 1397 ساعت 23:05 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: اولویت ما دفاع بود

سرمربی پیکان بعد از تساوی برابر استقلال در نشست خبری شرکت کرد.

جلالی: اولویت ما دفاع بود

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی پیکان در پایان دیدار با استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار هفته اول با شاگردان شفر گفت: در دفاع تیم خوبی بودیم اما در بخش حمله به اندازه ای خوب نبودیم که برنده مسابقه باشیم و در اندازه یک مسابقه خوب بودیم. برای اولین بازی در زمین حریف برابر تیم استقلال نتیجه بدی نگرفتیم. این بازی روزهای بهتری را برای پیکان نوید می دهد و این موضوع را با اطمینان می گویم و شما خواهید دید که فصل بزرگی پیش رو ما است. بچه های ما در تمرینات و در زمین مسابقه به ویژه در خط دفاعی امیدوارکننده عمل می کنند.


وی درباره عدم حضور رفیعی تصریح کرد: هم من دوست داشتم سروش به تیم ما بیاید و هم خود او دوست  داشت. مدتها با او صحبت کردم اما واقعیت این است که بودجه ما محدود است و از نظر بودجه جز 4-5 تیم آخر هستیم و بودجه متوسطی داریم و مبلغ پرداختی باشگاه جوابگوی سروش رفیعی نبود. روز آخر نیز من به او مبلغ مورد نظر باشگاه را نگفتم و به او گفتم که بودجه ای برای خرید او نداریم.


سرمربی پیکان درباره وضعیت بدنی این تیم و نقطه ضعف پیکان عنوان کرد: ما امیدوارکننده بودیم. سال سومی است که پیکان هستم و اگر می توانستیم بازیکنان خود را حفظ کنیم، مطمئن باشید ما مدعی قوی لیگ برتر بودیم. بازیکنانی که در دو فصل از ما گرفتند، اگر بودند شرایط فرق می کرد و ما باید از اول کار کنیم. من سال های سال است که اینگونه کار می کنم و می سازم تا تیم های بزرگتر بهره ببرند. امیدوارم دوباره تیم خوبی بسازیم. هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و استقلال تیمی بود که امروز 2 یار خود را نداشت و اگر در حمله بهتر بودیم، برنده مسابقه می شدیم.


جلالی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان کناری این تیم خلق موقعیت نکردند، افزود: عدم هماهنگی دلیل اصلی بود و ما در حمله هماهنگ نبودیم. وقتی یک تیم 6 یا 7 یار خود را ندارد، همین اتفاق می افتد و اولویت ما دفاع بود. به همین دلیل می گویم برای آینده امیدوار هستم و باید بگویم روی چیزی که ما کار کردیم، موفق بودیم.

دیدگاه‌ها