کد خبر : 1542926 | 12 مرداد 1397 ساعت 13:57 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی نساجی مازندران مقابل تراکتور

تیم نساجی مازندران با ترکیب احتمالی زیر مسابقه هفته دوم‌ خود برابر تراکتورسازی را انجام خواهد داد.

ترکیب احتمالی نساجی مازندران مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی قائمشهر که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد در نخستین دیدارش در خانه رو در روی ذوب‌آهن قرار گرفت و با شکست ۱-۰ برابر این تیم مدعی شب تلخی را برای هواداران خود رقم زد. حالا آن‌ها این هفته مقابل دیگر تیم مدعی لیگ یعنی تراکتورسازی قرار می‌گیرند و به دنبال این هستند با کسب حداقل امتیاز، دست پر به خانه بازگردند.


جواد نکونام با ترکیب احتمالی زیر نساجی را به میدان مسابقه می‌فرستد:


به مانند بازی اول حامد لک درون دروازه نساجی قرار می‌گیرد. لک که سابقه بازی در تراکتور را دارد چند سال اخیر حاشیه‌های زیادی را با هواداران پرشور تبریزی دیدا کرده است و به دنبال این است با درخشش مقابل تیم سابقش باز هم توانایی خود را اثبات کند.


اما به احتمال فراوان نکونام خط دفاعی خود را به مانند بازی گذشته با چهار بازیکن به زمین مسابقه می‌فرستد. حمیدرضا دیوسالار در سمت چپ و فرشاد فرجی در سمت راست خط دفاعی به میدان خواهند رفت و مجتبی ممشلی و حامد شیری هم زوج مرکزی این خط را تشکیل می‌دهند. با این حال احتمال نهایت یک تغییر در خط دفاعی این تیم وجود دارد.
اما در ‌پست هافبک محمد آبشک و مهرداد عبدی به عنوان هافبک دفاعی جلوی خط دفاع تیم نساجی قرار می‌گیرند تا کمربند خط میانی این تیم مستحکم‌تر از قبل باشد. سجاد عاشوری و شاهین مجیدی به عنوان دو بال کنار و عرفان معصومی به عنوان هافبک هجومی دیگر نفرات خط هافبک نساجی را تشکیل خواهند داد. در این میان و با توجه به این که این بازی در خارج از خانه نساجی برگزار می‌شود و کسب نتیجه تساوی هم برای شاگردان نکونام ایده‌آل است، احتمال بازی کردن صادق بارانی به جای یکی از نفرات بالا هم محتمل خواهد بود.
در خط حمله هم محمد عباس‌زاده به عنوان مهاجم نوک ایفای نقش خواهد کرد. 


این بازی از ساعت ۲۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.


ترکیب احتمالی:


حامد لک، مجتبی ممشلی، حامد شیری، حمیدرضا دیوسالار، فرشاد فرجی، محمد آبشک، مهرداد عبدی، شاهین مجیدی، سجاد عاشوری، عرفان معصومی، محمد عباس‌زاده

دیدگاه‌ها