کد خبر : 1543477 | 14 مرداد 1397 ساعت 14:43 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریکی پویج:

غیرممکن است که اینیستای جدید بارسا بشوم

سه بازی بارسلونا در تور آمریکا فرصت مناسبی بود برای جوانان این باشگاه تا خودی نشان بدهند. یکی از آنها ریکی پویج بود که تحسین همگان را برانگیخت.

غیرممکن است که اینیستای جدید بارسا بشوم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در تور آمریکا برابر تاتنهام، رم و میلان به میدان رفت و به غیر از بازی با تاتنهام که در ضربات پنالتی پیروز شد، در دو بازی بعدی خود شکست خورد.

بامداد امروز بارسا برابر میلان با گل دقایق پایانی سیلوا مغلوب شد اما ریکی پویج با نمایش درخشان خود در میانه زمین، چشم ها را به خود خیره کرد. گتوزو، سرمربی میلان در نشست خبری بعد از بازی او را تحسین کرد و حتی دنیل ماسارو، اسطوره میلان نیز پس از بازی پیراهن پویج را هدیه گرفته است.

 

 

1324783

 

 

پویج در همین رابطه گفت:« پیش از این پدرم در مورد ماسارو با من حرف زده بود. می دانستم که او در فینال لیگ قهرمانان 1994 دو گل به ما زد و خاطره تلخی برای بارسلونا به یادگار گذاشت. برای من دیدار با او یک افتخار محسوب می شود.»

 

پویج در مورد تعریف و تمجیدها گفت:« تمام تمرکز من روی تیم دوم بارسلونا هست چرا که باید در آنجا به میدان بروم. فعلا به تمرین و تلاش در تیم های پایه ای ادامه می دهم و در انتظار فرصت مناسب می مانم. اینیستای جدید؟ غیرممکن است که بتوانم اینستای جدیدی برای بارسا باشم. تکرار افتخارات او شدنی نیست.»

 

دیدگاه‌ها