کد خبر : 1543528 | 14 مرداد 1397 ساعت 17:14 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی را دوست دارم و فکر می کنم گلزن هستم

رحمانی: برای برد به اصفهان می‌رویم

پیکان در روزی که سایپا با بازی مستقیم و توپ های بلند به دنبال رسیدن به گل بود با ضدحمله های سریع و هماهنگ سه بار دروازه این تیم را باز کرد.

رحمانی: برای برد به اصفهان می‌رویم

به گزارش"ورزش سه" مجید جلالی در بازی با سایپا ترکیب هجومی تری را نسبت به بازی با استقلال به میدان فرستاد و سعید واسعی مهاجم جانشین ماهان رحمانی شد. اما در دقیقه 85 مجید جلالی ماهان رحمانی هافبک میانی تیمش را به جای مهدی شیری به میدان فرستاد. این هافبک 22 ساله تیم پیکان اما در 5 دقیقه حضورش در ترکیب تیمش 4 قطع توپ موثر ، یک پاس موقعیت خطرناک و یک گل زد تا ارزش های خودش را بیشتر نشان دهد. او در شرایطی که سایپا می خواست فاصله گل ها را کم کند با گل زیبایش کار را تمام کرد. رحمانی درباره بازی با سایپا گفت:« بازی خیلی خوبی بود و ما خداراشکر توانستیم سه امتیاز این بازی حساس را بگیریم.»

 

او در این رابطه که چرا در بازی با سایپا برخلاف بازی با استقلال در ترکیب قرار نگرفت هم گفت:« در بازی با استقلال در ترکیب اصلی تیم بودم و بازی کردم اما در بازی با سایپا آقای جلالی برنامه دیگری داشتند و صلاح دیدند که من روی نیمکت باشم اما در دقایق آخ تصمیم گرفتند که به بازی بروم و خداراشکر توانستم بازیکن موثری هم باشم.»

 

رحمانی درباره گلی که به ثمر رساند هم گفت:« روی یک ضدحمله موقعیت خوبی نصیبم شد و توانستم توپ را تبدیل به گل کنم.» او در فصل گذشته و در 15 بازی برای پیکان یک گل زد و امسال نیز در دومین بازی اش توانست گلزنی کند. خودش دراین باره که آیا هافبک گلزنی هم هست یا نه گفت:« من کلا گلزنی را دوست دارم و فکر می کنم بازیکن گلزنی هم هستم. آن توپ را به نظر خودم خوب زدم.»

 

هافبک پیکان درباره بازی هفته آینده این تیم برابر سپاهان هم گفت:« بازی سختی با سپاهان داریم اما برای برد به میدان می رویم.»

 

او همچنین درباره پست بازی اش هم گفت:« من در اصل هافبک دفاعی هستم اما هافبک کنار و هافبک هجومی هم بازی کردم. امسال در بازی برابر استقلال و سایپا هافبک هجومی بودم. من با آقای جلالی در سایپا هم کار کردم و ایشان شناخت کافی از من دارد و در هر پستی که بخواهد بازی می کنم.»

 

ماهان رحمانی در پایان درباره شراط تیم پیکان گفت:« تیم خیلی خوبی داریم و تمرینات خوبی را انجام دادیم. دو فصل قبل در رتبه ششم قرار گرفتیم و امسال می توانیم نتیجه بهتری بگیریم. کادرفنی و بازیکنان پیکان تقریبا سه سال است که در کنار هم هستند و تیم با ثباتی هستیم.»

دیدگاه‌ها