کد خبر : 1543980 | 16 مرداد 1397 ساعت 16:05 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

خاتم اردکان منحل نمی‌شود؛ فقط بومی گرایی می‌کنیم

واکنش به شایعه‌ای که کام اردکانی را تلخ کرد

شایعه انحلال تیم والیبال خاتم اردکان بعد از قهرمانی در آسیا تکذیب شد.

واکنش به شایعه‌ای که کام اردکانی را تلخ کرد

به گزارش "ورزش سه"،‌ تیم والیبال خاتم اردکان که شگفتی ساز فصل گذشته لیگ برتر والیبال بود و در نهایت با شکست مقابل بانک سرمایه به عنوان نایب قهرمانی رسید، توانست برای اولین بار به یک افتخار بزرگ در سطح قاره کهن دست پیدا کند.


بعد از انحلال بانک سرمایه، خاتم اردکان با هدایت میرحسینی راهی جام باشگاههای آسیا شد و در شرایطی که چند بازیکن کمکی مثل شهرام محمودی، مهدی مهدوی، عادل غلامی و حمزه زرینی داشت، عنوان قهرمانی قاره کهن را جشن گرفت.


بلافاصله بعد از قهرمانی خاتم اردکان، شایعه انحلال این باشگاه که سهمیه جام باشگاههای جهان در سال آینده را هم به دست آورده، منتشر شد. این شایعه شوکه کننده طعم شیرین قهرمانی در آسیا را برای مردم والیبال دوست اردکان تلخ کرد. 


با این حال محسن ملت اردکانی، مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان این شایعه را تکذیب کرده اما خبر از جوانگرایی در ترکیب این تیم داده است. او در این باره به ایسنا گفت:‌ «تا به حال تصمیمی برای انحلال گرفته نشده است. برای فصل آینده قصد داریم در والیبال پایه سرمایه‌گذاری کنیم و تاکنون هیچ صحبتی مبنی بر عدم تیم داری انجام نداده‌ایم. با سرمایه‌گذاری بر روی والیبال پایه قصد داریم تا چند سال بعد با تیمی بومی و قدرتمند در لیگ برتر حاضر شویم.»


به نظر می رسد اردکانی ها با وجود قهرمانی در آسیا مثل فصل گذشته قصد ندارند تیمی پرستاره را راهی لیگ برتر کنند. البته آنها بدون ستاره شاخصی نایب قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفتند و به نظر می رسد از این پس از جوان ها بیشتر استفاده خواهند کرد. 


باشگاه پیکان هم که جزو پرافتخارترین تیم های لیگ برتر والیبال است، امسال در صدد میدان دادن به جوان ها و کاهش هزینه ها است. از سوی دیگر شهرداری ارومیه و تاحدودی شهرداری ورامین با خریدهای خود می توانند جزو مدعیان اصلی لیگ 97 باشند.

دیدگاه‌ها