کد خبر : 1544721 | 19 مرداد 1397 ساعت 22:47 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده هفته به هفته بهتر می‌شود

گل‌محمدی: این برد تقدیم به مشهدی‌ها

یحیی گل محمدی سرمربی پدیده مشهد پس از پیروزی در مقابل صنعت نفت آبادان این برد به هواداران تقدیم کرد.

گل‌محمدی: این برد تقدیم به مشهدی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر سفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز خبرنگار را بار دیگر تبریک می‌گویم. قبل از شروع صحبت‌هایم باید از هواداران تشکر کنم. برد امروز ما برای آنهاست.

وی افزود: ما امروز برای کسب سه امتیاز تلاش زیادی کردیم و فکر کنم بچه‌ها به کمترین حق‌شان رسیدند. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و حتی می‌توانستیم بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم. اگرچه برد در ثانیه‌های پایانی بازی شیرینی خاص خودش را دارد و فکر کنم به هدف‌مان که کسب سه امتیاز بود، رسیدیم. بچه‌ها با ایمان و اراده قوی وارد بازی شدند و به حق‌شان رسیدند. امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: الان سه هفته از لیگ گذشته و ما با وجود اینکه دو برد کسب کرده‌ایم، اما کار خاصی انجام نداده‌ایم. مهم این است که بتوانیم این روند رو به رشد خود را حفظ کنیم. فصل سختی در انتظار ماست و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. طبیعی است در لیگ هیچ حریف آسانی وجود ندارد و ما مشکلات زیادی داریم که البته روز‌به‌روز شکر خدا کمتر می‌شود و ان‌شاءالله این هفته همه مشکلات ما حل خواهد شد.

 

گل‌محمدی با اشاره به اینکه تیمش موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد، خاطرنشان کرد: شاید لازم باشد برای حل این مشکل تمرینات بیشتری انجام دهیم. ما موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد می‌کنیم، اما امروز در زدن ضربات آخر ناتوان بودیم و تنها راه حل این مشکل تمرین بیشتر است.

وی در مورد قضاوت داور بازی پدیده خراسان - صنعت نفت آبادان ینز گفت: امروز داور قضاوت نسبتاً خوبی داشت و اگر هم مورد مشکوکی وجود دارد آن را به کارشناسان واگذار می‌کنم.

 

سرمربی تیم فوتبال پدیده راجع به مشکلات این تیم و تأثیر آن بر سرخپوشان مشهدی عنوان کرد: من تنها در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنم. ما خوشبختانه تیم باکیفیتی داریم و اگر می‌گویم در زدن ضربات آخر مشکل داریم در واقع دوست ندارم اسم این را مشکل بگذارم. ما بر اساس تاکتیک حریف مهره‌های خود را مشخص می‌کنیم و همین که موقعیت‌های خوبی را ایجاد می‌کنیم، خودش نکته مثبتی است. در سه بازی اخیر موفق شدیم سه گل بزنیم و این یعنی ما مشکل گلزنی نداریم. ما دو برد آورده‌ایم و سه امتیاز نیز از دست داده‌ایم. مطمئن باشید سعی خواهیم کرد هفته‌به‌هفته بهتر شویم.

گل‌محمدی با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش مقابل سپیدرود رشت یادآور شد: بازی در چمن مصنوعی در رشت بسیار سخت است و فکر کنم این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ خواهد بود. ان‌شاءالله که بتوانیم این هفته با یک ریکاوری خوب به رشت رفته و دست پر برگردیم.

 

وی همچنین با تمجید از شاگردانش گفت:‌ بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و در دو بازی اخیر در ثانیه‌های آخر و با تلاش زیاد مزد برتری خود را گرفتند. این درسی بود که بازیکنان به ما دادند که تا پایان بازی باید تلاش کرد. این نوع تلاش و رفتارشان قابل تحسین است و ان‌شاءالله بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه بازیکنان نیمکت‌نشین تیمش انگیزه بالایی دارند، تصریح کرد: در دو بازی اخیر خوشبختانه نفراتی که به میدان فرستادیم با تمام وجودشان برای رسیدن تیم به برد تلاش کردند و من از این نفرات تیمم تشکر می‌کنم. این نشان می‌دهد که ما نیمکت خوبی هم داریم

دیدگاه‌ها