کد خبر : 1545110 | 21 مرداد 1397 ساعت 12:34 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

این هفته نباید اخراجی بدهیم

بوحمدان: برای مرتضی تبریزی خیلی خوشحالم

هافبک دفاعی خوزستانی تیم ذوب آهن این هفته به دیدار سرمربی سابقش امیر قلعه نویی خواهد رفت. بوحمدان می گوید در دربی اصفهان فقط به 3 امتیاز فکر می کند

بوحمدان: برای مرتضی تبریزی خیلی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، حمید بوحمدان هافبک ذوب آهن معتقد است که زمین ناهموار باعث شده تا این تیم نتواند برنده میدان باشد.

او در مورد بازی مقابل سایپا به ورزش سه می گوید: بازی خیلی سختی بود سایپا چون هفته پیش نتیجه را به حریف واگذار کرده بود به قصد جبران آن مقابل ما صف آرایی کرد. این بازی بیشتر فیزیکی بود و هین هم کار ما را سخت کرد. ضمنا شرایط زمین طوری بود که نمی شد به سمت دروازه سایپا حمله کرد و از آنجا که سیستم بازی ما بیشتر روی زمین خلاصه می شود با این زمین ناهموار باز کردن دروازه حریف برایمان سخت شد. ما رفته بودیم تا ببریم و تمام تلاشمان را هم کردیم که این اتفاق بیفتد اما نشد بعد از آن هم که 10 نفره شدیم و دیگر بازی با تساوی صفر ـ صفر به پایان رسید به نظرم یک امتیاز از بازی خارج از خانه هم خوب است.

 

از او در مورد اخراج های دو هفته اخیر ذوب آهن توسط داوران سوال می کنیم که می گوید هیچ دخالتی در امر داوری نمی کند: درباره داوری هیچ نظری نمی توان داد و این را باید کارشناسان بگویند اما در مورد داوری هفته گذشته با شناختی که از آقای زرگر دارم باید بگویم که ایشان قضاوت خوبی داشتند اما در خصوص خطای درخشان مهر هم در این هفته به نظرم خیلی خطای شدیدی نبود و می شد که داور فقط به او اخطار بدهد اما باز هم در این رابطه من نمی توانم نظر بدهم و این را هم باید کارشناسان بگویند. 

 

وی در ادامه گفت: متاسفانه در این دو بازی دو اخراجی دادیم و باید روی این موضوع کار کنیم که دیگر کارت نگیریم. این شرایط کار را برای ذوب آهن سخت می کند و امیدوارم دیگر با چنین اتفاقاتی روبه رو نشویم که تیم در این شرایط قرار گیرد و ان شاالله جای آنها هم با بازیکنان جوان و خوب پر شود. 

 

از بوحمدان می پرسیم ذوب آهن امسال تغییر و تحولات بسیاری داشته با وجود آنکه اسکلت اصلی تیمش حفظ شده است آیا همین امر باعث شده که آنها تاکنون چنین نتیجه بگیرند که او در پاسخ گفت: با این حرف شما که تغییر و تحولاتی در ذوب آهن صورت گرفته موافقم اما ذوب آهن تا به اینجای کار خوب نتیجه گرفته است. وقتی مربی جدید می آید مطمئنا ایده های جدید با خود همراه دارد و ارائه آنها زمان بر است و بازیکنان تا بخواهند با شرایط ایده آل مربی هماهنگ شوند وقت می برد. خدا را شکر تیم با عملکردش در این دو، سه هفته اخیر نشان داد که به آن چیزی که آقای نمازی می خواهد نزدیک شده است و قطعا به زودی آن ذوب آهنی که حتی شما تصورش را دارید خواهید دید.  

 

هافبک ذوب آهن نظرش را درباره دربی اصفهانی ها اینطور بیان می کند: دربی است و شرایط خاصی دارد. ما از این بازی همان سه امتیاز را می خواهیم که از دیگر بازی ها می خواستیم. ما در دیدار با سپاهان به جز سه امتیاز به چیز دیگری فکر نمی کنیم و ان شاالله هرچه خواست خدا باشد همان می شود. 

 

بوحمدان در مورد جدایی تبریزی و عملکردش در اولین بازی با پیراهن استقلال هم می گوید: مرتضی چندین سال است که در اینجا حضور داشت و در واقع یکی از ستون های اصلی تیم بود و واقعا از دست دادن او سخت است. اینکه یک بازیکن از تیمی می رود و به تیم دیگری اضافه می شود در فوتبال طبیعی است. مرتضی خودش می داند کجا و به چه تیم بزرگی رفته و از این بابت برای او خیلی خوشحالم. اینکه او در اولین حضورش با پیراهن این تیم گلزنی کرده هم خیلی خوشحال کننده است ان شاالله که این روند برای او ادامه دار باشد و موفقیت های بسیاری در آینده کسب کند.

دیدگاه‌ها