کد خبر : 1545672 | 23 مرداد 1397 ساعت 17:30 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

محمودزاده: باید عدالت را برای همه اجرا کنیم

ملوان برنده دیدار با خونه به خونه اعلام شد

تیم فوتبال خونه به خونه به دلیل عدم حضور در دیدار برابر ملوان بندرانزلی با نتیجه 3 بر صفر بازنده اعلام شد.

ملوان برنده دیدار با خونه به خونه اعلام شد 

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه قرار بوده که روز یکشنبه تیم خونه به خونه از تیم ملوان بندرانزلی میزبانی کند، اما عدم آمادگی این تیم سبب شد تا مالک این باشگاه از سازمان لیگ درخواست تعویق مسابقه را داشته باشد. 


پس از صحبت مسئولان سازمان لیگ با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، آنها موافقت کردند که با دو روز تاخیر برابر خونه به خونه بازی کنند، اما باز هم مسئولان تیم مازندرانی درخواست تعویق مسابقه ای را دارند که قرار است، امروز برگزار شود.


محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ در این خصوص به خبرنگار ورزش سه می گوید: « خونه به خونه مازندران در مسابقه هفته اول درخواست تعویق دو روزه مسابقه را داشته است ( بازی طبق روز یکشنبه 21 مردادماه بوده است). آقای حسن زاده شخصا با سازمان لیگ تماس گرفتند و خواهان تعویق مسابقه بودند. ما هم این موضوع را به ملوانی ها انتقال دادیم و آنها هم موافقت کردند که بازی با دو روز تاخیر برگزار شود.


وی ادامه داد: دوباره اما آنها نامه ای دادند که بازی اصلا برگزار نشود و باز هم به تاخیر بیافتد. سازمان لیگ برای اجرای عدالت برای همه تیم ها با این درخواست مخالفت کرد، چون یک بار با باشگاه خونه به خونه همکاری کرده بودیم و نمی توانستیم با درخواست تعویق مجدد موافقیت کنیم چون سایر تیم ها ضرر می کنند.


محمودزاده با بیان اینکه بازی سه هیچ به سود ملوان بندرانزلی می شود، توضیح داد: الان داوران، تیم میهمان، عوامل برگزاری مسابقه در ورزشگاه شهدای ساری حاضر هستند و در صورت عدم حضور خونه به خونه صورت جلسه می شود و این عدم حضور به منزله سه هیچ تلقی می شود. 

 

مسئول کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا خونه به خونه در مسابقات شرکت می کند یا خیر نیز گفت: با توجه به صحبت هایی که با مدیران خونه به خونه و مدیران استان داشته ایم، به امید خدا باشگاه خونه به خونه با مدیریت آقای حسن زاده در مسابقات لیگ دسته اول در هفته های آینده حضور خواهد داشت. 


گفتنی است که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به دلیل حکم فیفا با 6 امتیاز منفی وارد مسابقات می شود و با توجه به نتیجه این مسابقه حالا با سه امتیاز منفی به هفته دوم می رسد.

دیدگاه‌ها