کد خبر : 1545870 | 24 مرداد 1397 ساعت 15:01 | 55.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت کاپیتان پرسپولیس از دژآگه

سیدجلال: اشکان، تراکتوری‌ها مثل کوه پشتت هستند

کاپیتان پرسپولیس به حمایت از اشکان دژآگه پرداخت که این روزها بعد از حضور در فوتبال ایران با حواشی عجیبی مواجه شده است.

سیدجلال: اشکان، تراکتوری‌ها مثل کوه پشتت هستند

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی، یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان تیم ملی و کاپیتان پرسپولیس در اکانت رسمی خود به حمایت از اشکان دژآگه، بازیکن کنونی تراکتورسازی در مقابل حواشی شکل گرفته علیه او پرداخت.


دژآگه که به تازگی به تراکتورسازی پیوسته، امروز صبح در کمیته اخلاق حضور یافت و بعد از آن در صفحه رسمی خود به انتقاد از شرایطی پرداخت که در این مدت کوتاه حضورش در ایران متوجهش شده است.


سیدجلال با بازنشر عکسی که امروز این بازیکن در صفحه‌اش گذاشته، نوشته: اشکان عزیز، حضورت در لیگ ایران اتفاق مهم و قابل توجهی برای همه اهالی فوتبال بوده و هست. در راه رسیدن به قله، نگران سنگ ریزه های مسیر نباش. امروز در لیگ خلیج فارس ایران، لباس تیمی را پوشیده‌ای که هواداران پرشورش مانند کوه از آن تیم و نفراتش حمایت می‌کنند. به نجواهای مسموم و رفتارهای غیرحرفه‌ای توجه نکن. اینجا قضاوت کردن آدم‌ها، شغل دوم خیلی‌هاست. ما عادت کرده‌ایم تو هم به بودن شان عادت خواهی کرد. در کنار همه این مسائل، این سرزمین اهالی قلم و رسانه قابل احترام زیادی هم داشته و دارد. خواب زده‌ای که تصورش از بازی در لیگ ایران، استراحت است را بگذارید به خوابش ادامه دهد. خواب شیرینی است، بیدارش نکنید.


سیدجلال حسینی که رابطه نزدیکی با اشکان دژآگه دارد در این پیام قابل توجه ضمن حمایت از هم‌تیمی خود در تیم ملی، از هواداران تراکتورسازی نیز خواست همانند گذشته به حمایت از سرمایه‌های این باشگاه پرداخته و مانع از این شوند تا حواشی اینچنینی آنها را از مسیرشان دور کند.

دیدگاه‌ها