کد خبر : 1547451 | 30 مرداد 1397 ساعت 12:02 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

اکسین در این دو هفته خیلی خوش شانس بود

پاشازاده: هیچ کس پاسخگوی ضرر و زیان ما نیست

یکی از مهم ترین بازی های هفته دوم لیگ دسته اول با حواشی زیادی از جمله قطعی برق ورزشگاه روبرو شد تا در نهایت این جنگ بزرگ با تساوی به پایان برسد.

پاشازاده: هیچ کس پاسخگوی ضرر و زیان ما نیست

به گزارش ورزش سه، جدال حساس بادران و شاهین شهرداری بوشهر در هفته دوم دسته اول با حواشی بسیار زیادی توام بود تا جدال مربیان استقلالی لیگ یک در نهایت با تساوی به پایان برسد. مهدی پاشازاده یکی از مربیان استقلالی حاضر روی نیمکت ها بعد از این که از رسیدن به برد خانگی محروم ماند، پیرامون اتفاقات رخ داده در این بازی صحبت هایی جالبی انجام داد.


سرمربی بادران در خصوص اتفاقات و حاشیه های این بازی همین طور قطعی برق گفت: من آدم منفی بافی نیستم و شد دیگر؛ البته خیلی هم به ضرر ما شد. باتوجه به کادرفنی من که همیشه نیمه دوم را خوب شروع می کنم و از توان و قدرت بچه هایم در این نیمه بهره می برم، وقفه ای که ایجاد شد بدن بچه ها را که تازه گرم بازی شده بود، سرد شد و تا خواستیم سوار بر بازی شویم و روی حریف فشار بیاوریم، همین موضوع نگذاشت ما کارمان را ادامه بدهیم. شما تصور کنید ما قبل از خاموشی یک خطا پشت هجده قدم از حریف گرفته بودیم که بعد از وصل شدن برق داور آن خطا را 5، 6 متر آن طرف تر اعلام کرد. 


او در ادامه گفت: به جز این اتفاق وزش باد در نیمه اول به ضرر ما بود در نیمه دوم به جای آن که به نفع ما باشد دوباره به ضررمان شد. حالا این موضوعات به یک طرف همه چیز انگار در این بازی به نفع حریف بود. برگزار نشدن بازی هفته اول بیشترین ضربه را به ما زد چون آنها در شرایط بازی قرار گرفته بودند و دقیقا همان یازده بازیکن هفته گذشته را برای این رویارویی به زمین فرستاده بودند ولی این یک هفته تاخیر و شرایط بازیکنان برای مان مشکل ساز شد.


پاشازاده در ادامه تصریح کرد: اگر می توانستیم هفته اول بازی کنیم مطمئنا این هفته نقص هایمان را برطرف می کردیم و برهمان اساس تیم را آنالیز می کردیم و به زمین می فرستادیم، شما اگر نگاه کنید متوجه خواهید شد که هفته به هفته تیم ها بهتر می شوند چون روی بازیکنان شناخت پیدا می کنند و برهمان اساس ترکیب را می چینند. واقعا نمی دانم چه کسی باید پاسخگو باشد؟ ای کاش ما هفته اول بازی می کردیم ، می بردیم و با روحیه بهتری به این بازی می آمدیم که این هفته این طور نتیجه نمی گرفتیم. با همه این اوصاف ما در بازی با شاهین شانس های زیادی داشتیم که باید استفاده می کردیم اما نکردیم. حریف در این بازی خیلی کار خاصی انجام نداد و فکر می کنم ما بیش از حد موقعیت داشتیم که متاسفانه گل نشد و در آخر با یک امتیاز بازی را پایان دادیم.


سرمربی بادران در مورد مصاف هفته آینده با اکسین افزود: اکسین تیم خوبی است هرچند در این دو هفته یک مقدار با خوش شانسی نتیجه کسب کردند و گلی که مقابل فجر به ثمر رساندند روی اشتباه حریف بود و این هفته در ماهشهر همان اتفاق تکرار شده است. ما با این اتفاقات کاری نداریم و با تمام قدرت به دیدار آنها می رویم. اکسین تیم خوبی جمع کرده و بازیکنانش واقعا در حد لیگ برتر هستند ولی ما هم تیم خوبی داریم. 


مهدی پاشازاده در پایان پیرامون داوری، اخراج بازیکن و پنالتی که به نفع حریف گرفته شد گفت: هم اخراج  درست بود و هم پنالتی که گرفته شد. کلا داوری در این بازی خوب بود و گله ای وجود ندارد که بخواهیم اعتراض کنیم.

دیدگاه‌ها