کد خبر : 1547904 | 01 شهریور 1397 ساعت 07:35 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

رنجش بایرنی‌ها از مصاحبه‌ی ستاره‌ی لهستانی

پاسخ کیمیش به انتقادهای لواندوفسکی

مصاحبه‌ی رابرت لواندوفسکی با روزنامه‌ی بیلد و انتقادات تند او به هواداران و مسئولین باشگاه به خاطر آنچه او عدم حمایت‌شان در پایان فصل 2017-2018 بوندس‌لیگا خوانده در فوتبال آلمان سر و صدای زیادی بوجود آورده.

پاسخ کیمیش به انتقادهای لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از پس‌لرزه‌های مصاحبه‌ی لواندوفسکی، جاشوا کیمیش همبازی او در بایرن مونیخ در گفت گو با اشپورت1 از دید خود به این ملی‌پوش لهستانی توصیه‌هایی کرده. 


کیمش در مصاحبه‌ی خود درباره‌ی اهمیت لواندوفسکی برای بایرن گفت:" شک ندارم رابرت می‌داند که برای ما چقدر مهم است. با حضور او زدن 30 گل قطعی و تضمین‌شده است. فکر کنم فصل گذشته تعداد گلهای زده‌اش 29 تا بود. برای همین می‌شود گفت فصل گذشته یک ناکامی بوده". 


کیمیش درباره‌ی شم گلزنی لواندوفسکی گفت:" ولی رابرت باید متوجه باشد که او خودش توپ را از عقب زمین برنمی‌دارد و با دریبل زدن به محوطه‌ی جریمه‌ی  حریف نمی‌رسد و کار را تمام نمی‌کند. او هم‌بازی‌هایی دارد که هر سال حمایتش می‌کنند تا برای تیم گلزنی کند. بنابراین، این که فقط ما از او ستایش کنیم کافی نیست. بلکه او هم باید ما را تحسین کند". 

 

کیمیش درباره‌ی علاقه‌ی هواداران به لواندوفسکی گفت:" تشویق شدن از طرف دیگران موضوع مهمی است. آدم هر کجا که کار کند این موضوع همیشه اهمیت زیادی دارد. نمی‌دانم در ذهن رابرت دقیقاً چه می‌گذرد ولی وقتی او می‌گوید دلش برای تشویق‌ها و تحسین‌های هواداران تنگ شده، باید حرفش را قبول کنیم. ولی برای اینکه بفهمید یک فوتبالیست چقدر محبوب است باید با هواداران نشست و برخاست کنید، اینکه هواداران در شرایط بازی در استادیوم چه می‌گویند آنچه واقعاً در ذهن‌شان می‌گذرد را نشان نمی‌دهد. رابطه‌ی نزدیک با هواداران به این خاطر، تا این حد مهم است".

دیدگاه‌ها