کد خبر : 1547970 | 01 شهریور 1397 ساعت 12:19 | 140.9K بازدید | 0 دیدگاه

رویای شیرین کهکشانی ها؛

رئال مادرید- امباپه؛ تابستان همین امسال (عکس)

تابستان تلخ رئال مادرید می تواند با انتقال کیلیان امباپه در روز پایانی بازار نقل و انتقالات شیرین شود.

رئال مادرید- امباپه؛ تابستان همین امسال (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری سن ژرمن طبق قراردادی که با موناکو دارد باید تا روز دوشنبه آینده مبلغ 180 میلیون یورو برای نهایی کردن قرارداد کیلیان امباپه به این باشگاه پرداخت کند اما اگر این اتفاق رخ دهد 2 تخطی از قانون فیرپلی مالی، شامل گذشتن از مرز پرداخت حقوق و همچنین عدم تعادل میان خرید و فروش باشگاه رخ خواهد داد و این اتفاق می تواند برای باشگاه فرانسوی مشکل ساز شود.

 

1329557

 

با رخ دادن این اتفاق باشگاه پاری سن ژرمن چاره ای جز فروش یکی از ستاره های خود ندارد و در حال حاضر در اروپا بازار تابستانی در ایتالیا و انگلیس بسته شده و به نظر می رسد تنها رئال مادرید از قدرت خرید ستاره ای در اندازه های امباپه برخوردار باشد و نشریه آ.اس نیز امروز تیتر خود را به همین مسئله اختصاص داده است.

 

اما حسن ماجرا برای رئال مادرید این است که پاری سن ژرمن باید تکلیف امباپه را تا 30 آگوست روشن کند اما آنها برای انتقال این بازیکن یک روز بیشتر و تا 31 آگوست فرصت دارند.

 

یوفا در ماه ژوئن تحقیقات خود را روی شرایط مالی باشگاه پاری سن ژرمن آغاز کرده و خاویر تباس رئیس لالیگا نیز دیروز افشا کرد از یوفا خواسته که دوباره تحقیق کرده و در صورت لزوم باعث محرومیت باشگاه فرانسوی شود.

 

به هر حال پاری سن ژرمن یا باید مبلغ 180 میلیون یورو را به موناکو پرداخت کرده و یا امباپه دوباره به باشگاه سابق خود بازگردد زیرا طبق قانوان فدراسیون فرانسه نیز باشگاه بدون برآورده کردن مفاد قرارداد با بازیکن، نمی تواند از او در رقابت های برون مرزی استفاده کند.

 

به هر حال اگر پاری سن ژرمن در نهایت در حفظ امباپه ناکام بماند، تابستان امسال بهترین فرصت برای انتقال این ستاره جوان به مادرید خواهد بود.

 

1329740

دیدگاه‌ها