کد خبر : 1548177 | 01 شهریور 1397 ساعت 22:57 | 59.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد سرمربی کروات از شرایط تیمش پیش از جدال با الدحیل

برانکو: الدحیل قبل از این جدال 10 روز استراحت دارد

سرمربی کروات ضمن تقدیر دوباره از علمکرد بازیکنانش برای نمایش مقابل نفت آبادان، از برنامه ریزی صورت گرفته پیش از جدال حساس مقابل الدحیل انتقاد کرد.

برانکو: الدحیل قبل از این جدال 10 روز استراحت دارد

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در پایان دیدار مقابل نفت آبادان با اشاره به شرایط سخت تیمش مقابل تیم باانگیزه سرجیو پائولو از کسب تساوی نیز ابراز رضایت کرد.


سرمربی کروات سرخپوشان درباره این تساوی گفت: همه صحبت‌هایی که کرده بودم در این بازی اتفاق افتاد. یک بازی سخت و نامعلوم داشتیم و می‌دانستیم حریف چقدر به امتیاز بازی نیاز دارد.


وی با اشاره به عملکرد بازیکنانش در این بازی و خصوصا در نیمه دوم که با گل برای سرخپوشان همراه بود گفت: به بازیکنانم بابت زحمت شان تبریک می گویم. آنها می‌توانند نتیجه را برگردانند.

 

شاهد بودید که نیمه دوم فرصت های زیادی داشتیم. در بیرون از خانه باید این موقعیت ها را تبدیل به گل کرد. مهم این بود که نباختیم و بدون شکست تا اینجای لیگ هستیم و در مسیر هدف های مان هستیم. بچه ها امروز در این هوای گرم خوب دوام آوردند. اگر چه در قطر استادیوم دمای ۲۲ درجه ای دارد.


برانکو در واکنش به سوالی درباره عملکرد این تیم که آن را حاصل احتیاط این مربی پیش از جدال برابر الدحیل عنوان می‌کردند گفت: الدحیل ۱۰ روز تا زمان بازی استراحت دارد اما برای ما این طور نیست.فلسفه کاری من این است که بازی به بازی پیش برویم و هر بازی برای ما مهم است. تا سه‌شنبه بازیکنان به آمادگی خوبی خواهند رسید.

دیدگاه‌ها