کد خبر : 1549589 | 06 شهریور 1397 ساعت 12:32 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال بازگشت ستاره لیون به رئال مادرید

رئال مادرید درباره بازگرداندن ماریانو دیاز، مهاجم سابق خود که راهی لیون شد و حالا مورد توجه سویا قرار گرفته، تصمیم گیری خواهد کرد.

احتمال بازگشت ستاره لیون به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فرانسوی و سویا در مذاکره هستند و گفته می‌شود تا 48 ساعت آینده توافق بین دو طرف نهایی خواهد شد.  اما حالا این امکان وجود دارد که رئال نیز وارد این مجادله شود. تمایل مادرید به بازگرداندن ماریانو اتفاق جدیدی نیست و با 21 گلی که او در فصل گذشته زد، نظر باشگاه سابقش را به خود جلب کرد.

 

1252416

 

 

وقتی باشگاه با ژان میشل اولاس، رئیس باشگاه لیون صحبت کرد، او توضیح داد که قصد دارد ماریانو را راهی لیگ برتر کرده و 70 میلیون یورو از او درآمدزایی کند. مادرید آماده مذاکره است ولی آنها قصد ندارند چنین رقمی را برای مهاجم جوان سابق خود پرداخت کنند، به خصوص اینکه 35 درصد حق فروش او را نیزدر اختیار دارند.

در نهایت ماریانو راهی لیگ برتر نشد و حالا صحبت از سویا به میان آمده که قصد دارد با 30 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد. باشگاه لیون نیز موظف است که به رئال مادرید این موضوع را اطلاع دهد و رئال 48 ساعت فرصت دارد که در این مورد تصمیم گیری ‌کند. از آنجا که پیشنهاد سویا، 30 به علاوه 7 میلیون اعلام شده، رئال در صورت قبول آن، 12 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی در صورتی که بخواهد ماریانو را جذب کند، باید 25 میلیون یورو هزینه کند.

نشریه آ.اس نیز مدعی شده که پیشنهاد سویا 40 به علاوه 5 میلیون یورو است که در این صورت رئال باید 30 میلیون یورو برای ماریانو بپردازد. نشریه ABC مدعی شده که آنخل سانچس، مدیر اجرایی باشگاه رئال مادرید به سویا اعلام کرده که آنها قصد بازگرداندن ماریانو را دارند و باید دید در نهایت تکلیف مهاجم سابق رئال چگونه خواهد شد.

دیدگاه‌ها