کد خبر : 1549632 | 06 شهریور 1397 ساعت 14:27 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

بونجاح در هر 2 تورنمنت دو رقمی شد؛

ماشین گلزنی السد، آقای گل قطر و آسیا

مهاجم تیم السد قطر با دو گلی که مقابل استقلال ایران به ثمر رساند، در آسیا یازده گله شد.

ماشین گلزنی السد، آقای گل قطر و آسیا

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال السد قطر شب گذشته موفق شد در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال ایران در ورزشگاه آزادی به برتری 3 بر یک برسد و خود را به عنوان مدعی صعود به نیمه نهایی معرفی کند.

 

السد که ترکیب بسیار خوبی در اختیار داشت و از بازیکنان آماده ای بهره می برد، بار دیگر از هنرنمایی مهاجم الجزایری خود در ثبت یک پیروزی بهره برد. بغداد بونجاح، ستاره خط حمله این تیم در بازی برابر السد عملکرد بسیار خوبی داشت و بارها روی دروازه استقلال موقعیت های خطرناک ایجاد کرد. ثمره این تلاش های بغداد، زدن 2 گل به نماینده ایران بود. گل هایی که دقیقا اختلاف السد و استقلال را رقم زد.

 

 

اما این دو گل بونجاح در جدول گلزنان رقابت های لیگ قهرمانان هم به او کمک کرد تا با رسیدن به عدد 11، صدرنشین این تورنمنت شود. رقیب مستقیم او یعنی یوسف العربی هم امشب با پرسپولیس روبرو می شود. العربی تا قبل از این مرحله مثل بونجاح 9 گله بود و برای رسیدن مجدد به این مهاجم الجزایری، باید از سد دفاع دیگر نماینده ایران عبور کند.

 

اگر العربی نتواند خود را در جدول آقای گلی به بونجاح برساند، گلزن الجزایری السد صدرنشینی در قطر و آسیا را مقتدرانه به دست می آورد. در طول سه هفته ای که از لیگ ستارگان قطر سپری شده، یوسف العربی 3 گل به ثمر رسانده ولی رقیب او در تیم السد به لطف نمایش خیره کننده اش مقابل تیم فوتبال العربی، در همین ابتدای لیگ 10 گله شده و گام بسیار بلندی برای رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ ستارگان برداشته است.

 

 

بدین ترتیب دیشب بونجاح توانست گل های این فصل خود را به عدد 12 برساند. او بار دیگر نشان داد برای کسب عنوان آقای گلی لیگ و آسیا به صورت همزمان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و در بهترین فرم ممکن به سر می برد. او از یازده گل آسیایی اش 4 گل به سرخابی های ایران زده و مقابل این دو تیم نمایش بسیار خوبی داشته است.

دیدگاه‌ها