کد خبر : 1549646 | 06 شهریور 1397 ساعت 15:16 | 84.2K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی: فقط طارق، نویمایر و اسماعیلی خوب بودند 

استقلال بزرگتر ندارد که یک جوان اعتراض کند؟

کاپیتان سابق استقلال از نمایش این تیم برابر السد اصلا راضی نیست.

استقلال بزرگتر ندارد که یک جوان اعتراض کند؟

رضا عنایتی در این باره به ورزش سه گفت: بازی در 10 دقیقه اول خیلی خوب بود و متاسفانه بعد  از گل شیوه عوض شد.  وقتی تیم نشست عقب تمام تیم عوض شد و استقلال نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.


او ادامه داد: من قبلا گفتم اشتباه برابر السد حکم مرگ را دارد. تیم حرفه ای السد طوری  بازی می کردند مثل اینکه 75 دقیقه کسی در زمین حضور نداشت.  بازیکنان ما به جز دو سه نفر همه بد بودند و می توانستند تعویض شوند.


وی افزود: نویمایر، طارق و اسماعیلی نسبت به سایر بازیکنان بهتر بودند.  البته از اسماعیلی انتظار زیاد است   وقتی توپ به او نمی رسد، باید تلاش کند توپ بگیرد. 


عنایتی در مورد بازی برگشت هم می گوید: کار فوق العاده سخت است ولی در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد و شفر باید خیلی زود تیمش را جمع و آماده بازی برگشت کند. 


کاپیتان سابق استقلال در مورد نمایش گرو هم گفت: من در این بازیکن چیز خاصی ندیده ام. استقلال به تمام کننده نیاز دارد. گرو فقط حفظ توپ دارد ولی استقلال نیاز به تمام کننده دارد تا بتواند گل بزند.


او در مورد تعویض های شفر هم می گوید:  ببینید شاید بعضی از تفکرات در بعضی از بازی ها جواب ندهد و باید به شفر و تصمیمش احترام گذاشت. 


عنایتی در مورد بازی ندادن شفر به باقری گفت: روح الله باقری بازیکن تاثیری گذاری در استقلال بوده و بازی ندادن به او برای من یک نکته مبهم است. درست است مربیگری سلیقه ای است ولی این تصمیم برای من جای سوال است.


او در ادامه با انتقاد از رفتار بازیکنان بزرگتر تیم گفت: اینکه یک بازیکن که  19 سال سن دارد  با بازیکنان تیم حریف دعوا می کند برای من جای سوال دارد، سجاد آقایی باید درک کند در چه تیمی بازی می کند. اینجا استقلال است و تیمی است که طرفدارهای بیشتری دارد و یک حرکت باعث می شود تماشاگر عصبانی شود و یک حرکت نابه جا انجام بدهد. من به بزرگترها خرده می گیرم که چطور اجازه می دهند یک بازیکن جوان با بازیکنان حریف درگیر شود.

دیدگاه‌ها