کد خبر : 1549933 | 07 شهریور 1397 ساعت 18:40 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال لغو بازی سوسیداد و بارسلونا قوت گرفت

دیدار هفته چهارم رئال سوسیداد و بارسلونا ممکن است به روزی دیگر موکول شود.

احتمال لغو بازی سوسیداد و بارسلونا قوت گرفت

به گزارش "ورزش سه"، 25 شهریور در ورزشگاه آنوئتا قرار است دیدار سوسیداد و بارسلونا برگزار شود ولی طبق ادعای کادنا سر، این بازی ممکن است به حالت تعلیق در بیاید.

پس از اتفاقات رخ داده در بازی وایادولید و بارسلونا که شاهد کیفیت بسیار بد زمین چمن ورزشگاه خوزه سوریا بودیم و اعتراض شدید باشگاه بارسلونا را نیز در پی داشت، لالیگا از این پس برای بررسی وضعیت ورزشگاه ها بازرسانی را قبل از برگزاری مسابقات روانه ورزشگاه ها می کند تا شرایط آنها را از لحاظ امنیتی و نیز کیفیت چمن تایید کنند.

 

 

1332085

 

 

ورزشگاه آنوئتا در سن سباستین، به فاصله نزدیک به دو هفته تا برگزاری دیدار سوسیداد و بارسا در دست تعمیر قرار دارد و ده ها کارگر در آنجا مشغول کارند. چمن ورزشگاه نیز هنوز کشت نشده و مشخص نیست که تا روز برگزاری مسابقه، در شرایط صد در صدی قرار داشته باشد.

این در حالی است که رئیس سوسیداد هفته گذشته ابراز اطمینان کرد که ورزشگاه آنوئتا روز بازی با بارسلونا در شرایط کاملا خوبی خواهد بود و ظرفیت آن نیز به 28 هزار نفر افزایش خواهد یافت. با این وجود کادنا سر ادعا کرد که با توجه به گزارش بازرسان، احتمال آماده شدن انوئتا تا روز 15 سپتامبر اندک به نظر می رسد که این وضعیت تعلیق بازی را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاه‌ها