کد خبر : 1550035 | 08 شهریور 1397 ساعت 11:52 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

تک و پاتک‌های بیرهوف و هوینس ادامه دارد

بیرهوف: رئیس بایرن، مربی تیم ملی آلمان نیست

چند روز بعد از انتقاد تند اولی هوینس به تیم رهبری و کادر فنی تیم ملی آلمان، اولیور بیرهوف مدیر تیم ملی به اظهارات او پاسخ داد.

بیرهوف: رئیس بایرن، مربی تیم ملی آلمان نیست

به گزارش "ورزش سه"، اولیور بیرهوف تایید کرد که اولی هوینس رئیس بایرن مونیخ در جریان برگزاری جام جهانی روسیه با او تماس گرفته تا درباره‌ی مسائل ورزشی مربوط به تیم ملی گفت و گو کند. بیرهوف گفت:" با او صحبت کردم و صحبت‌مان به درازا کشید. برای من صحبت کردن و مشورت کردن با کسانی که سالها تجربه‌ی مربی‌گری دارند اهمیت زیادی دارد.

هوینس به من گفت که اگر جای سرمربی تیم ملی بود در مورد بعضی قضایا تصمیم دیگری می‌گرفت و به شکل دیگری رفتار می‌کرد. من هم حرفهایش را گوش دادم. ولی فراموش نکنید که هوینس در بایرن مونیخ مسئولیت دارد و مربی تیم ملی نیست". 


روزنامه‌ی آلمانی بیلد پیش از این گزارش داده بود که اولی هوینس پیش از بازی آلمان و کره، بازی‌ای که با شکست 2-0 آلمان به پایان رسید تا ژرمن‌ها از مرحله‌ی گروهی جام جهانی حذف شده و یک ناکامی بزرگ و تاریخی را تجربه کنند، با بیرهوف تماس گرفته تا در مورد استفاده از مسوت اوزیل به تیم ملی هشدار دهد. هر چند اوزیل در نهایت در آن بازی به میدان رفت. 


بیرهوف در ادامه‌ی صحبت‌های خود به انتقاد تند از عملکرد تیم ملی آلمان در جام جهانی روسیه پرداخت و گفت:" ما از خود راضی بودیم و فکر می‌کردیم موفقیت‌مان تضمین شده است. فکر می‌کردیم حمایت هواداران از ما همیشگی است. فکر می‌کردیم موفقیت بزرگی که چهار سال قبل بدست آورده بودیم، خود به خود تکرار خواهد شد. اما به شدت در اشتباه بودیم. سرمربی تیم ملی صادقانه به این اعتراف کرده که ذهنیت ما در جام جهانی ذهنیت صحیحی نبود". 


آلمان روز ششم سپتامبر در اولین دیدار رسمی بعد از حذف فاجعه‌بارش از جام جهانی 2018، در قالب رقابتهای جدید لیگ ملتها به مصاف قهرمان دنیا، فرانسه خواهد رفت. مانشافت سه روز بعد از آن بازی هم در یک بازی دوستانه مهمان تیم ملی پرو خواهد بود.

دیدگاه‌ها