کد خبر : 1550153 | 08 شهریور 1397 ساعت 19:55 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

پهلوان را بازی بدهم چه کسی بیرون بنشیند؟

توشاک: فوتبال بازی 11 به 11 نیست

جان توشاک سرمربی تراکتورسازی در پایان بازی مقابل ماشین سازی اعلام کرد که از نحوه بازی تیمش چندان راضی نبوده است.

توشاک: فوتبال بازی 11 به 11 نیست

به گزارش ورزش سه، توشاک حرف هایش را با صحبت درباره مسابقه آغاز کرد و گفت: تیم حریف خیلی خوب کار کرد ولی ما هم فرصت های زیادی را از دست دادیم و آنها خوش شانس هم بودند. نیمه اول که صفر ـ صفر بودیم فرصت های خوبی را از دست دادیم با این حال روندمان را حفظ کردیم و گل زدیم. زمانی که دربی هست جدول مسابقات اصلا اهمیت ندارد و من این تجربه را قبلا در لیورپول، بشیکتاش و رئال داشته ام.


* امروز بازی خوبی از تیم شاهد بودیم اما در دقایقی از بازی به نظر می آمد  بازیکن ها بی انگیزه هستند ولی بازیکنان نسبت به هفته های قبل هماهنگ تر بودند. به نظر شما تعطیلی پیش رو هم می تواند به ما کمک کند هم می تواند عامل بازدارنده باشد؟


 باید این زمان بگذرد تا من بگویم این مساله تاثیر مثبتی روی کار ما می گذارد یا نه. در نهایت خوشحالم که با برد به تعطیلات می رویم. ولی در کل من خیلی هم خوشحال نیستم از این نتیجه، فقط بردیم.


*  دیروز در نشست مطبوعاتی گفتید که خط دفاعی تیم تقویت لازم ندارد باز هم همین عقیده را دارید؟


باز هم می گویم که ما احتیاج به زمان دار یم و این چیزی است که من همیشه می گویم. ما 7 بازیکن جدید داشتیم. دو بازیکن که با تیم ملی در جام جهانی بازی کردند و به نظر من هنوز خیلی آماده نیستند. ما دو ماه سخت را پشت سر گذاشته ایم و حالا زمانش رسیده که به بچه ها استراحت بدهیم، یک هفته آنها را به مرخصی می فرستیم و بعد یک بازی سخت مقابل پدیده داریم که بیرون خانه برگزار می شود. ما بعد از استراحت آماده ایم که دوباره سخت کار کنیم.


* سوگیتا که نیمه دوم به عنوان جانشین به زمین می آید، به دلیل تاکتیک تیمی است یا او آمادگی 90 دقیقه بازی را ندارد؟


فوتبال یک بازی یازده به یازده نیست. یک بازی 14 به 14 است؛ یک وقت هایی 30 دقیقه آخر بازی مهمتر از کل بازی است. سوگیتا هفته پیش برای ویزایش به استانبول رفت و برگشت و سفر طولانی ای داشت اما وقتی مقابل سپاهان به بازی آمد تغییری که ما می خواستیم را ایجاد کرد. امروز هم می توانست گل بزند. همانطور که گفتم قرار نیست فقط 11 بازیکن در زمین کار را دربیاورند و سرنوشت بازی را 14 بازیکن رقم می زنند.


* در این بازی هم فرصت های گل زیادی را از دست دادید این مساله چه علتی دارد؟


همانطور که دیدید در این بازی فرصت های خوبی را از دست دادیم و فرصت نیمه اول ما گل نکردنش سخت تر بود.  من ترجیح می دهم گل های تیم از درون محوطه جریمه اتفاق بیفتد اما این مساله خیلی هم راحت نیست. به هر حال همانطور که گفتم تیم ما به زمان بیشتری نیاز دارد.


* علت بازی نکردن احسان پهلوان بازیکن شماره 10 تیم چیست؟


مشکل ما این است که نمی توانیم بیشتر از 11 نفر به زمین بفرستیم اگر من پهلوان را بازی بدهم، باید یک بازیکن آماده را از تیم خارج کنم. به هر حال من در طول هفته با تیم هستم و آمادگی بازیکن ها را می بینم. البته من هم ممکن است اشتباه کنم.

دیدگاه‌ها