کد خبر : 1550380 | 09 شهریور 1397 ساعت 17:34 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: با بدشانسی نتوانستم در روز تولدم گل بزنم

هافبک چپ سپیدرود می گوید شرایط این تیم نسبت به قبل بسیار بهتر شده است.

کریمی: با بدشانسی نتوانستم در روز تولدم گل بزنم

یعقوب کریمی در این باره به "ورزش سه" گفت: شرایط تیم بهتر شده است. بعد از تعطیلی امیدوارم به هماهنگی کامل برسیم و بتوانیم نتایج ضعیف اول فصل را جبران کنیم.

 

او در مورد نیمکت نشینی اش در ابتدای بازی با صنعت نفت آبادان هم گفت: نظر علی آقا است و من با صلاحدیدی ایشان از دقیقه 65 به زمین آمدم و  تلاش کردم ولی با بدشانسی نتوانستیم برنده بازی باشیم.
هافبک سپیدرود در مورد ضربه زیبایی که در اوایل حضورش در زمین زد هم گفت: این هم از شانس بد من بود چون دوست داشتم در روز تولدم گل بزنم و به همسرم تقدیم کنم اما نشد. اگر دروازه بان صنعت نفت کمی قدش کوتاه تر بود توپ مستقیم وارد دروازه شده بود.


او در مورد درخشش در بازی با صنعت نفت و حضور در ترکیب اصلی سپیدرود در بازی های بعدی هم گفت: من همه تلاشم را می کنم تا بتوانم مثمر ثمر باشم و بتوانم نظر علی آقا را جلب کنم. شک ندارم با حضور آقای کریمی به روزهای اوج برمی گردم و به تیم ملی دعوت می شوم.

 

یعقوب کریمی در مورد بازی هفته بعد تیمش برابر پرسپولیس هم گفت: استراحت مان در برهه خوبی است و تمام تلاشم را می کنم در این چند روز تعطیلی از نظر بدنی به شرایط ایده آل برسم. مطمئن هستم در این فصل ناکامی های من تمام می شود و دوباره به تیم ملی دعوت می شوم.


او در مورد شانس بقای سپیدرود در لیگ برتر هم گفت: صد در صد می ماند. تماشاگران خوبی داریم و من پیرمرد 80 ساله را دیده ام که ما را تشویق می کند. تنها تیمی هستیم که حتی وقتی خوب نتیجه نمی گیریم هواداران ما را تشویق می کنند و مطمئن هستم سهمیه رشت را در لیگ برتر حفظ می کنیم.

دیدگاه‌ها