کد خبر : 1550435 | 10 شهریور 1397 ساعت 00:41 | 113.3K بازدید | 0 دیدگاه

دقایق پایانی برای یک انتقال بزرگ

احسان حاج صفی؛ چند ساعت فاصله تا تراکتور؟

سه بازیکن ایرانی حاضر در لیگ‌‌های یونان و بلژیک تا دقایقی دیگر تصمیم نهایی خود برای فصل آتی فوتبالی خود را خواهند گرفت.

احسان حاج صفی؛ چند ساعت فاصله تا تراکتور؟

به گزارش “ورزش سه”، کریم انصاریفرد و احسان حاج صفی از المپیاکوس و رامین رضاییان که در تیم اوستنده حضور داشته‌اند، تنها دقایقی برای تصمیم نهایی خود برای فصل آینده فوتبالی خود فرصت دارند.انتقال مهم مربوط به احسان حاج صفی است که این احتمال جدی وجود دارد که با تیم تراکتورسازی به توافق دست یابد. در عین حال سپاهان هم به دنبال بازگرداندن کاپیتان سابق خود به جمع زردپوشان است؛ بازیکنی که می‌تواند مهره قهرمانی هر تیمی باشد که به آن می‌پیوندد.


البته حاج صفی پیش از جام جهانی از لیگ‌ ژاپن پیشنهاد خوبی داشت اما ترجیح داد انتقال خود را به بعد از جام جهانی روسیه موکول کند و در نهایت این اتفاق رخ نداد و شاید همین مساله باعث شود او بار دیگر به لیگ برتر ایران بازگردد. اتفاقی که تا ساعاتی دیگر تکلیف آن روشن خواهد شد. چراکه پنجره نقل و انتقالاتی لیگ‌ یونان تا ساعاتی دیگر بسته خواهد شد و این توافق باید امشب صورت بگیرد .


همچنین حاج صفی  نسبت به حضور در انگلیس هم امیدوار است اما در نهایت بعید است که با توجه به جدی بودن مذاکرات بین این بازیکن و تراکتور و شرایط خاصی که این انتقال دارد، اتفاق متفاوتی رخ دهد.اگر این توافق که در حال حاضر همه در انتظار آن هستند، روی کاغذ بیاید حاج صفی برای بار دوم به تراکتورسازی خواهد پیوست. گفته می شود در حال حاضر مدیربرنامه های حاج صفی مشغول مذاکره با زنوزی مالک تراکتورسازی است.


این بازیکن ملی‌پوش پیش از این در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود.حاج صفی با سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی در صورت حضور در این تیم، جمع ستاره‌های تراکتورسازی را جمع خواهد کرد و سرخ‌های تبریزی در این فصل از سه بازیکنی که سابقه حضور در جام جهانی و بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در کارنامه دارند سود خواهد برد.


در عین حال تراکتورسازی نیم نگاهی هم به جذب رامین رضاییان دارد که با توجه به جدایی‌اش از باشگاه اوستنده بلژیک او فعلا فرصت مذاکره و چانه‌زنی با تراکتورسازی را دارد.

دیدگاه‌ها