کد خبر : 1550820 | 11 شهریور 1397 ساعت 12:31 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

مجموعه تراکتور شبانه روزی تلاش می‌کند

الیاسی: در جذب رضاییان و حاج صفی دنبال شو نیستیم

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد هنوز درباره رضاییان و حاج صفی چیزی قطعی نشده است.

الیاسی: در جذب رضاییان و حاج صفی دنبال شو نیستیم

عباس الیاسی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تراکتورسازی عنوان کرد: خوشحالیم که تلاش ها در تراکتورسازی به ثمر نشسته و هماهنگی ایجاد شده است. تیم ما راه خودش را پیدا کرده و همه چیز خوب پیش می رود. ما از ابتدا به دنبال بستن تیم قدرتمندی بودیم وباید به محمدرضا زنوزی تبریک گفت و او را تحسین کرد که توانست تیم خوبی ببندد و برای مسابقات لیگ برتر آماده کند.


وی ادامه داد: اکنون همه هواداران فوتبال آذربایجان از شرایط تراکتورسازی رضایت دارند و این برای ما کافی است. هدفمان این است که از اعتبار فوتبال آذربایجان دفاع کنیم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.


رییس هیات مدیره تراکتورسازی درباره حرف و حدیث ها درباره جذب رامین رضاییان و احسان حاج صفی تاکید کرد: ما از ابتدای فصل نقل و انتقالات هرگز دنبال شو و بازی های رسانه ای نبودیم و شما دیدید که در کمال آرامش برای جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی تلاش کردیم. خوشبختانه تا پایان نقل و انتقالات زمان باقی مانده و می توانیم بازهم نفر بگیریم. تا این لحظه هیچ چیز درباره رضاییان و حاج صفی قطعی نیست و هروقت قرارداد امضا شود، اعلام می کنیم. از هواداران هم می خواهم به شایعات درباره نقل وانتقالات توجه نکنند و تا زمانی که چیزی قطعی نشده باور نکنند.


الیاسی درباره شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر بیان کرد: محموعه باشگاه تراکتورسازی با تلاش شبانه روزی برای خوشحالی هواداران تلاش می کند. همه ما به دنبال این هستیم که نتایج خوبی بگیریم. تیم ما قدرت خوبی دارد و انشاالله می توانیم این روند را تا پایان فصل حفظ کرده و در پایان فصل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها