کد خبر : 1550840 | 11 شهریور 1397 ساعت 14:35 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی والورده از غافلگیر شدن مقابل اوئسکا

بارسا امشب در نوکمپ برابر اوئسکا، تیم تازه صعود کرده به لالیگا به میدان خواهد رفت.

نگرانی والورده از غافلگیر شدن مقابل اوئسکا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که هر دو بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، به دنبال کسب سومین برد و هم امتیاز شدن با رئال در صدر جدول است.

 

 

1326805

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« هنوز برای نتیجه گیری در مورد تیم ها زود است. اوئسکا شور و شوق تمام تیم هایی را دارد که تازه به لالیگا صعود کرده اند. آنها به شایستگی در زمین ایبار و بیلبائو نتایج خوبی کسب کردند. می دانم که بدون ترس برابر ما قرار خواهند گرفت و سعی ما در این است که غافلگیر نشویم چون سابقه خوبی برابر اینگونه تیم ها نداریم. به خوبی می دانم که بازی برابر چنین تیم هایی آسان نیست.»

 

خریدهای جدید:« در هر صورت نقل و انتقالات تمام شد و من از عملکردمان راضی هستم. حالا تمرکز مان روی بازی هاست و از تیمی که در اختیار دارم نیز کاملا راضی هستم. هنوز دو هفته از رقابت ها گذشته و زمانی که از وقفه بازی های ملی برگردیم، تقویم فشرده تر خواهد شد و آنگاه به بازیکنان جدید، فرصت بیشتری برای حضور در میدان خواهم داد.»

 

خط خوردن آلبا از تیم ملی:« این سوال را باید از انریکه بپرسید. دوست ندارم کسی از من در مورد ترکیب بارسا سوال کند و در کار سرمربی تیم ملی هم دخالت نخواهم کرد. او از نظر خودش بهترین ها را دعوت کرده و آلبا هم باید تلاش کند تا نظر انریکه را تغییر دهد.»

 

 

دیدگاه‌ها