کد خبر : 1550926 | 11 شهریور 1397 ساعت 18:49 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

پانادیچ: اطلاعی از تیم ملی ندارم

با حمایت 100 هزار هوادار الدحیل را شکست می‌دهیم

مربی تیم پرسپولیس تهران شانس تیمش برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را زیاد دانست.

با حمایت 100 هزار هوادار الدحیل را شکست می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس تهران در خصوص دیدار تیمشان برابر الدحیل گفت:  ما مقابل الدحیل با وجود اینکه تیم میهمان بودیم، اما بازی خوبی انجام دادیم. به ویژه در نیمه دوم که توانستیم چند موقعیت خوب گلزنی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم، اما متاسفانه موقعیت‌‌هایمان تبدیل به گل نشد و این بازی را باختیم.


وی در مورد شانس صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، افزود: ما یک بازی را در خانه داریم و قطعا با حمایت 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی در بازی برگشت نتیجه بازی رفت را جبران خواهیم کرد و بازی را خواهیم برد.


مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد «علیرضا بیرانوند» در این مسابقه تصریح کرد: نه تنها بیرانوند بلکه همه بازیکنانمان در این بازی عملکرد خوبی داشتند. من همه آنها را باور دارم و آنها همیشه 100 درصد تلاششان را می‌کنند تا تیم موفق شود. در این مسابقه البته فشار زیادی روی دروازه ما نبود چون همه بازیکنان خوب بودند.


وی در مورد اینکه ظاهرا تنها یک پرسپولیسی آن هم بیرانوند به اردوی تیم ملی دعوت شده و آیا این درست است که از تیم قهرمان تنها یک بازیکن به تیم ملی دعوت شود، تصریح کرد: من اطلاعی از تیم ملی و این که چه بازیکنانی دعوت شدند ندارم. فقط در صحبتی که با بیرانوند داشتم او اعلام کرد که به تیم ملی دعوت شده است.

دیدگاه‌ها