کد خبر : 1551783 | 15 شهریور 1397 ساعت 11:45 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آلمان- فرانسه

امشب و در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا، 2 تیم مدعی آلمان و فرانسه به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بازی آلمان- فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت جذاب لیگ ملت های اروپا امروز آغاز خواهد شد و در مهم ترین دیدار دو تیم آلمان و فرانسه در شهر مونیخ با هم پیکار خواهند کرد. بعد از نمایش ضعیف ژرمن ها در جام جهانی، یوواخیم لوو به دنبال ایجاد تغییرات بزرگی در تیم ملی است و بازگشت لروی سانه و غیبت مسوت اوزیل بی شک از مهم ترین اتفاقات ترکیب جدید آلمان در بازی امشب خواهند بود. اوزیل مدتی قبل و بعد از جنجال های فراوان به دلیل ملاقات با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از عرصه ملی خداحافظی کرد.

 

1334149

 

از آن سو تیم ملی فرانسه بعد از فتح مقتدرانه جام جهانی و با نسل جوان و فوق العاده خود، مدعی اول قهرمانی در این رقابت هاست و دشان امیدوار است تیمش آمادگی جام جهانی روسیه را حفظ کرده باشد.

 

در ترکیب فرانسه هوگو لوریس به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود اما بنجامین مندی که فصل را آماده آغاز کرده احتمالا در ترکیب قرار خواهد گرفت و دیگر بازیکنان احتمالا مشابه ترکیب جام جهانی خواهند بود.

 

آلمان در 3 دیدار آخر خود مقابل فرانسه توفیقی نداشته و آخرین پیروزی آنها به جام جهانی 2014 باز می گردد اما شاگردان دشان امیدوارند همانند یورو 2016 قادر به شکست دادن آلمان بوده و تورنمنت را با یک پیروزی بزرگ آغاز کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1334148

 

دیدگاه‌ها