کد خبر : 1551965 | 16 شهریور 1397 ساعت 11:35 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

آلیانس به آرئولا تعلق داشت (عکس)

آلفونس آرئولا دروازه‌بان پاری سن ژرمن که دیشب به عنوان جایگزین هوگو لوریس در دروازه‌ی تیم ملی فرانسه ایستاده بود شب پرفروغی را پشت سر گذاشت.

آلیانس به آرئولا تعلق داشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرئولا در جریان دیدار فرانسه و آلمان در رقابتهای لیگ ملتها با سه سیو مهم نقش قابل توجهی در کسب نتیجه‌ی تساوی بدون گل داشت و می‌توان گفت مهمترین عامل شکست نخوردن فرانسه بود. سه سیو مهم آرئولا در نیمه‌ی دوم بازی اتفاق افتاد و مهم‌ترین‌شان دفع ضربه‌ی مارکو رویس بود که مهمترین فرصت گلزنی آلمان به حساب می‌آمد. 


فرانسه درحالی که برای اولین بار با دو ستاره بر روی پیراهنش به میدان آمده بود آلمان قصد داشت به دنیا نشان دهد که فاجعه‌ی حذف زودهنگام در روسیه را به فراموشی سپرده و همچنان همان آلمان قدرتمندی است که نامش زانوهای هر حریفی را سست می‌کند. 

 

1334356


بعد از بازی محافظه‌کارانه‌ی هر دو تیم در نیمه‌ی اول، آلمان در سی دقیقه‌ی پایانی بهتر بازی کرد و فشار زیادی روی دروازه‌ی فرانسه وارد آورد. اما این آرئولا بود که در این دقایق به ستاره‌ی اصلی فرانسه تبدیل شد و هر بار مانع از باز شدن دروازه‌ی تیمش شد. جالب اینجا است که آرئولا در جام جهانی روسیه دروازه‌بان سوم فرانسه بود و بعد از هوگو لوریس و استیو مانداندا به عنوان سومین گزینه‌ی سنگربانی روی نیمکت می‌نشست. با مصدوم شدن هوگو لوریس، دیدیه دشان تصمیم گرفته بود در مقابل آلمان از آرئولا در درون دروازه استفاده کند. تصمیمی که مشخص شد بسیار درست بوده است. 

 

1334357


درحالیکه در مونیخ بارش باران شدت گرفته بود آلمان نیم ساعت پایانی بازی را کاملاً در اختیار داشت و چندین فرصت خطرناک روی دروازه‌ی خروس‌ها خلق کرد. ابتدا توماس مولر در یک حرکت ترکیبی زیبا مارکو رویس را صاحب توپ کرد تا شوت کاتدار فوق‌العاد‌ه‌ی او با پرش بلند آرئولا دفع شود. این مهمترین سیو سنگربان فرانسوی و خطرناک‌ترین موقعیت گلزنی آلمان بود.

 

1334359


چند دقیقه بعد شوت سرکش متس هوملس هم نزدیک بود وارد دروازه شود که آرئولا در مقابل آن ایستاد و دروازه‌ی تیمش را نجات داد. 


و در نهایت در آخرین دقایق بازی، ضربه‌ی مولر با نوک انگشت‌های آرئولا از بالای تیر افقی دروازه بیرون رفت تا شب موفق این دروازه‌بان پاری سن ژرمن کامل شود.

دیدگاه‌ها