کد خبر : 1552708 | 19 شهریور 1397 ساعت 12:07 | 18.7K بازدید | 1 دیدگاه

اریکسن، گزینه هواداران یونایتد برای جانشینی پوگبا

در جریان پیروزی 2-0 دانمارک در مقابل ولز در رقابتهای لیگ ملتها کریستین اریکسن از آغاز به عنوان بازیکن فیکس برای دانمارک به میدان رفت.

اریکسن، گزینه هواداران یونایتد برای جانشینی پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌ساز ستاره‌ی تاتنهام در این بازی درخشان ظاهر شد و به گلزنی‌های خود برای تیم ملی کشورش ادامه داد. اریسکن در هر یک از نیمه‌های بازی یک گل برای دانمارک به ثمر رساند تا ولزی‌ها که بعد از پیروزی 4-1 مقابل جمهوری ایرلند مغرور شده بودند را متوقف کند.


از سوی دیگر، به دلیل استراحت کردن اشلی ویلیامز، مدافع کهنه‌کار ولزی بعد از دیدار با ایرلند، گرت بیل برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی ولز را به بازو بسته بود. اما درخشش اریکسن، ستاره‌ی رئال مادرید را کاملاً تحت‌الشعاع قرار داده بود.


اریکسن در نیمه‌ی اول با شوتی زمینی به سمت تیر دوم، بر وین هنسی دروازه‌بان ولز غلبه کرد تا دانمارک با یک گل از حریف پیش بیفتند. بعد از شروع نیمه‌ی دوم هم اریکسن پشت ضربه‌ی پنالتی ایستاد و اختلاف را دو برابر کرد. هر چند بعد از بازی کارشناسان داوری معتقد بودند تصمیم داور برای نشان داد نقطه‌ی پنالتی سخت‌گیرانه بوده است.


اریسکن در 18 بازی قبلی خود برای تیم ملی دانمارک در 20 گل نقش مثبت داشته. او در این مدت 15 گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده.


به همین خاطر بود که بعد از بازی دانمارک و ولز، عده‌ی زیادی از هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی به ستایش از اریکسن پرداخته و از مسئولین باشگاه خواسته‌اند به جای بعضی از ستاره‌های به نظر آنها ناکارآمد یونایتد مثل پل پوگبا، ستاره‌ی درخشانی مثل اریکسن را به اولدترافورد بیاورند.

 

1335172

دیدگاه‌ها