کد خبر : 1553140 | 21 شهریور 1397 ساعت 09:50 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسپانیا و یک گام فاصله تا صعود به نیمه نهایی

با هدایت لوئیس انریکه، تیم ملی اسپانیا شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و شروعی استثنایی در لیگ ملت‌های اروپا داشته است.

اسپانیا و یک گام فاصله تا صعود به نیمه نهایی

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی در بازی اول مقابل انگلیس در ومبلی و شکست رکورد 67 ساله و سپس پیروزی مقابل نایب قهرمان جهان در الچه با 6 گل اختلاف، باعث شده تا اسپانیا از حالا به عنوان یکی از چهار تیم اصلی لیگش شناخته شود. لاروخا در دیدار اول خود موفق شد با نتیجه 2-1 سه شیرها را شکست دهد و شب گذشته با درخشش ستاره‌هایی نظیر آسنسیو و سائول، 6-0 کرواسی را شکست داد. حالا آنها در صدر گروه سه تیمی هستند و با اختلاف گلی که ایجاد کرده اند، تنها به دو تساوی نیاز دارند که صدرنشینی شان قطعی شده و به نیمه نهایی صعود کنند.

 

 

1335543

 

 

کسب شش امتیاز از شش امتیاز ممکن باعث می‌شود تا حالا با یک پیروزی و یا دو تساوی دیگر، اسپانیا به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کند. مرحله نیمه نهایی، روز های 5 و 9 ژوئن 2019 برگزار خواهد شد و صدرنشین‌های گروه‌های هر لیگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

رقابت های لیگ ملت‌های اروپا در 4 لیگ برگزار می‌شود که تیم‌ها بر اساس ترتیب قرار گرفتنشان در رنکینگ یوفا، در این چهار لیگ تقسیم می‌شوند. لیگ ها از A به D به ترتیب قوی ترین تا ضعیف ترین هستند. در هر لیگ، 4 گروه 3 تیمی تشکیل می‌شود و تیم ها به صورت رفت و برگشتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برنده هر گروه به نیمه نهایی صعود می‌کند و با برگزاری نیمه نهایی و فینال، قهرمان هر لیگ مشخص می‌شود. تیم‌های اول و دوم هر لیگ به لیگ بالاتر و تیم‌های آخر و یکی مانده به آخر هر لیگ نیز به لیگ پایین تر سقوط می‌کند.

 

دیدگاه‌ها