کد خبر : 1553251 | 21 شهریور 1397 ساعت 14:01 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: سبایوس از مودریچ یک هیچ کاره ساخت

سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از برتری 6 گله بر کرواسی به تمجید از دنی سبایوس پرداخت.

انریکه: سبایوس از مودریچ یک هیچ کاره ساخت

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در عین ناباوری توانست با 6 گل بر نایب قهرمان جهان غلبه کرده و سنگین ترین شکست تاریخ این کشور را رقم بزند.

در ترکیب اسپانیا شش بازیکن رئال از جمله سبایوس حضور داشتند و همگی نیز نمایشی قابل قبول از خود ارائه دادند. سبایوس که در رئال زیدان، ذخیره نشین دائمی بود، امسال با آمدن لوپتگی جایگاه بهتری در رئال پیدا کرده و اکنون بازیکن ملی پوش نیز محسوب می شود.

 

 

 

1335690

 

 

 

انریکه در پایان بازی، ضمن اشاره به بازی خوب سبایوس گفت:« بارها بازی های سبایوس در تیم زیر 21 ساله ها را دیده بودم و او برابر کرواسی هم با اعتماد به نفس بالا و مثل روزهای درخشانش در تیم جوانان بازی کرد. او مودریچ را از جریان بازی خارج کرد و به وی اجازه هنرنمایی نداد. سبایوس نگذاشت مودریچ همان مودریچ رئال مادرید باشد.»

 

آسنسیو:« او هم مثل دیگر بازیکنان، عملکرد بسیار خوبی داشت. آسنسیو دو گل زیبا زد و فوق العاده بود. مشکل است بتوانم نکته ای برای انتقاد به او و دیگر بازیکنان پیدا کنم.»

 

تشویق شدن در ورزشگاه الچه:« سورپرایز شدم و از هواداران متشکرم. در عین حال خجالت زده نیز شدم چون بازیکنانم به مراتب بیشتر از من شایسته تشویق بودند. از آنها ممنونم.»

 

دیدگاه‌ها